اخبار اقتصادی

مراکز خرید بارسلون اسپانیا

شهر زیبای بارسلون علاوه بر داشتن آب و هوای عالی و صدها جاذبه دیدنی مشهور، یک جای دوست داشتنی برای خرید است. شرایط خرید در این شهر بستگی به شما دارد؛ آیا شما یک شکارچی زرنگ و ارزان در خرید هستید ؟ یا نه حاضرید حقوق تمام ماه خود را تنها در یک مغازه و برای...

17 آذر 1401

شرط اجرای کالابرگ الکترونیکی، رشد نقدینگی در شرایط قرمز

صفحه نخست روزنامه های مالی امروز را در این خبر مشاهده می کنید.

4 آذر 1401

صرفه جویی ارزی با فراوری دستگاه های الکترونیکی مورد احتیاج صنعت برق

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، گروهی از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف پیروز به ساخت و توزیع دستگاه هایی شدند که با وجود تحریم ها، نقش اساسی در صنعت برق و حیات آن ایفا می نمایند.

9 آبان 1401

رویت حسن یزدانی روی سکو ها

با اینکه کار تیم صنایع مازندران، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشتی آزاد که اخیرا به بانک شهر تغییر نام داده، از روز گذشته در شهر ساری شروع شد، اما ستاره های این تیم همانند حسن یزدانی روی تشک نرفتند.

1 آبان 1401

تب کریمه کنگو به سرانجام رسید

مشاور رئیس سازمان دامپزشکی گفت: از 2 هفته گذشته تا به امروز گزارشی از بیماری تب کریمه کنگو نداشتیم و همیشه با اقدامات سازمان این بیماری به سرانجام رسید.

28 مهر 1401

وان پلاس نورد N300 با تراشه مدیاتک در راه است

وان پلاس همیشه در کوشش است تا با عرضه گوشی های هوشمند باکیفیت و با قیمت مناسب خود را به غول های دنیای فناوری نزدیک تر کند. طبق تازهترین خبرهای منتشر شده، این شرکت در حال توسعه یک گوشی هوشمند تازه به نام وان پلاس نورد N300 است که با شارژر 33 واتی و قابلیت های...

22 مهر 1401

آیفون SE 4 ممکن است با نمایشگر 6.1 اینچی LCD عرضه گردد

به گفته راس یانگ، تحلیلگر معروف Display Supply Chain Consultants (DSCC)، آیفون SE 4 احتمالاً مجهز به صفحه نمایش LCD 6.1 اینچی و بعلاوه بریدگی نمایشگر برای میزبانی از سیستم دوربین سلفی خواهد بود.

18 مهر 1401

تصاویر ، گرانترین ماشین در حراج خودروهای خارجی توقیفی گمرک را ببینید

خودروهای خارجی توقیف شده در گمرک مدتی قبل به حراج گذاشته شدند؛ اما از میان این خودروها کدامیک توانست لقب گرانترین ماشین را به خود اختصاص دهد؟

16 مهر 1401

ارتقای رتبه ایران در فراوری علم با 465 مجله علمی و پژوهشی

وزیر بهداشت گفت: مراکز تحقیقاتی صرفا برای ارتقای اساتید نیستند و باید از امکانات گسترده این مراکز با مشارکت دانشجویان، بیشترین بهره را برد.

9 مهر 1401

مقایسه قطار فدک با دیگر قطارها

در حال حاضر در ایران فقط قطار فدک و قطار زندگی ، 5 ستاره هستند که جزء بهترین قطارها می باشند و هرکدام تفاوت های خاصی دارند و هر دو قطار در راستا مشهد تردد می کنند

19 شهریور 1401

آیپد نسل دهم ممکن است تاچ آیدی و دوربین فیس تایم متفاوتی داشته باشد

انتظار می رود اقتصادی ترین تبلت اپل یعنی آیپد نسل دهم پاییز امسال با طراحی نو لبه های صاف، پورت شارژ USB-C و موارد دیگر به کاربران معرفی شود. در همین زمینه، گزارش نو حاکی از آن است که نسل دهم آیپد می تواند تاچ آیدی را به جای دکمه هوم، در دکمه پاور داشته باشد.

5 شهریور 1401

تصاویر، اولین فتح اورست

سِر ادموند هیلاری و تنزینگ نورگی نخستین انسان هایی بودند که توانستند قله اورست را فتح نمایند و نام خود را در تاریخ ثبت نمایند.

31 مرداد 1401

قرص کلاژن بهتر است یا پودر کلاژن؟ (راهنمای خرید)

کلاژن برای سلامت استخوان ها و بافت های ما حیاتی است و به آن ها اجازه می دهد قدرت، شکل و قابلیت ارتجاعی خود را حفظ نمایند.

25 مرداد 1401

نبود آزمایشگاه تخصصی روغن حیوانی در استان کرمانشاه

رئیس انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان روغن حیوانی کرمانشاه از نبود آزمایشگاه تخصصی روغن حیوانی در استان یاد کرد که مسائل متعددی را برای فعالین این عرصه و خصوصا صادرکنندگان ایجاد نموده است.

22 مرداد 1401

تصاویر پاک ترین کشورهای جهان درسال 2022 ، هوای سالم و مدیریت پسماند دو ویژگی اصلی شهرهای این کشورهاست

تمیزی یک منطقه، یک شهر و یا کشور تنها به افزایش رضایتمندی و رفاه ساکنان آن منجر نمی گردد، بلکه جذب گردشگران از سراسر جهان را نیز در پی دارد. آب پاک، هوای تمیز، مدیریت کارآمد پسماند و فاضلاب کارآمد همگی در بهبود سلامت شهروندان و ساکنان شهرهای این کشورها...

20 مرداد 1401

تشکیل کمیته مدیریت بحران در بافت و بناهای تاریخی الزامی است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، تشکیل کمیته مدیریت بحران در بافت و بناهای تاریخی الزامی است.

18 مرداد 1401

کره شمالی: آمریکا بهای سفر پلوسی به آسیا را خواهد پرداخت

جو یونگ سام سخنگوی وزارت امورخارجه کره شمالی گفت، آمریکا بهای آتشی که نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سفر تحریک آمیز آسیایی خود برافروخته است، پرداخت خواهد کرد.

16 مرداد 1401

مشخصات هدست واقعیت مجازی PS VR2 سونی

به گفته تحلیلگر فناوری مینگ چی کو شرکت سونی هدست PS VR2 خود را در سه ماهه اول سال 2023 عرضه خواهد نمود.

10 مرداد 1401

نگاهی به کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار سوپراستار سینمای ایران است و سال هاست که فیلم هایش با فروش بالا روبرو می شوند و طرفداران دو آتشه بسیاری هم دارد. اگر شما حتی به محمدرضا گلزار و فیلم هایش هم علاقه ای نداشته باشید، باز هم می خواهید بدانید که کلکسیون ماشین محمدرضا گلزار چگونه...

7 مرداد 1401

قیمت های نو محصولات ایران خودرو اعلام شد (آبان 1400)

با روی کار آمدن دولت نو رئیسی، مسئولان وعده داده بودند که قیمت خودرو کاهش و قیمت بازار به کارخانه نزدیک خواهد شد با این حال شرایط کاملا برعکس شده است و قیمت کارخانه در حال نزدیک شدن به قیمت های نجومی بازار خودرو است.

6 مرداد 1401
تعداد: (341)