وان پلاس نورد N300 با تراشه مدیاتک در راه است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، وان پلاس همیشه در کوشش است تا با عرضه گوشی های هوشمند باکیفیت و با قیمت مناسب خود را به غول های دنیای فناوری نزدیک تر کند. طبق تازهترین خبرهای منتشر شده، این شرکت در حال توسعه یک گوشی هوشمند تازه به نام وان پلاس نورد N300 است که با شارژر 33 واتی و قابلیت های بسیار خوب به زودی روانه بازار گوشی های هوشمند خواهد شد.

وان پلاس نورد N300 با تراشه مدیاتک در راه است

به همین دلیل، سخنگوی این شرکت اعلام نموده که گوشی هوشمند وان پلاس نورد N300 ماه آینده در بازار آمریکای شمالی جانشین گوشی پرطرفدار وان پلاس N200 می گردد. این شرکت اطلاعات بسیار کمی را در خصوص این گوشی هوشمند نو ارائه نموده و قیمت آن نیز هنوز معین نیست. اما با استناد به قیمت 239 دلاری وان پلاس N200 می توان قیمت این گوشی را در همین حدود تخمین زد، چرا که این گوشی جزو گوشی های مالی این شرکت به شمار می آید.

گوشی های هوشمندی که با قیمت زیر 300 دلار روانه بازار شده اند، بیشترا سرعت شارژ بسیار پایینی دارند. اما وان پلاس نورد N300 ظاهراً قرار است با شارژر 33 وات در اختیار کاربران قرار بگیرد و از این نظر می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. بعلاوه باید اشاره کنیم که اگر این گوشی با این شارژر عرضه گردد، سرعت شارژ آن بیشتر از بیشتر گوشی های پرچم دار موجود در بازار نظیر آیفون 14 پرو، سامسونگ گلکسی S22 و پیکسل 7 پرو خواهد بود که همگی از سرعت شارژ کمتر از 33 وات پشتیبانی می نمایند.

البته پرچم داران وان پلاس سرعت شارژ بسیار بالایی دارند و برای مثال می توان به وان پلاس 10T پرو با شارژر 125 واتی اشاره نمود که با سایر گوشی های هوشمند پرچم دار قابل مقایسه نیست. سخنگوی این شرکت در ادامه بعلاوه اعلام نموده که پردازنده مدیاتک به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند به انجام وظیفه می پردازد و نمایشگر آن همچون نسل قبلی خود از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می نماید.

طبیعتاً این نرخ رفرش ریت نمایش انیمیشن ها و اسکرول روان تری را نسبت به رفرش ریت 60 هرتزی نسل قبلی به کاربران ارائه می دهد. گوشی های هوشمند مالی که در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسند، بیشتراً روی قابلیت هایی نظیر عمر باتری بسیار طولانی و سرعت شارژ بالا متمرکز هستند و این موضوع در خصوص گوشی های نو وان پلاس نیز صدق می نماید.

اگرچه سخنگوی وان پلاس در خصوص این گوشی هوشمند اطلاعاتی چندانی نداده، اما افشاگران معینات بیشتری از این گوشی هوشمند را فاش نموده اند که بر اساس آن وان پلاس نورد N300، مجهز به نمایشگر 6.7 اینچی است که از رفرش ریت 90 هرتزی، رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل، حدبیشتر روشنایی نمایشگر 700 نیت، نسبت تصویر 20:9 و تراکم پیکسلی 395 ppi پشتیبانی خواهد نمود.

طبق گفته افشاگران پردازنده Dimensity 920 5G مدیاتک قدرت این گوشی هوشمند را تأمین می نماید. احتمالاً در کنار این تراشه مدیاتک شاهد قرارگیری پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود. وان پلاس به احتمال بسیار زیاد برای این گوشی هوشمند نو خود از یک باتری 4500 میلی آمپرساعتی به عنوان منبع تغذیه استفاده می نماید که با شارژ سریع 33 واتی، انرژی مجدد آن تأمین خواهد شد. گفته می گردد که این شارژر 33 واتی می تواند در عرض 15 دقیقه باتری این گوشی هوشمند را به طور کامل شارژ کند.

یک سیستم دوربین سه گانه روی قاب پشتی این گوشی هوشمند تعبیه خواهد شد که دوربین اصلی آن سنسور 64 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز به انجام وظیفه می پردازند. انتظار می رود در روزهای آینده خبرهای بیشتری در خصوص این گوشی هوشمند منتشر گردد.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس نورد N300 با تراشه مدیاتک در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس نورد N300 با تراشه مدیاتک در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید