مشخصات هدست واقعیت مجازی PS VR2 سونی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، به گفته تحلیلگر فناوری مینگ چی کو شرکت سونی هدست PS VR2 خود را در سه ماهه اول سال 2023 عرضه خواهد نمود.

مشخصات هدست واقعیت مجازی PS VR2 سونی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، این شرکت در ابتدای امسال جزئیات طراحی و بعضی از بازی هایی که از این هدست پشتیبانی می نمایند را منتشر نموده بود. سونی اکنون تایید نموده که این هدست دارای نمایی واضح برای مشاهده محیط اطراف، یک حالت پخش برای فیلمبرداری از خودتان در حین بازی و یک حالت سینمایی است.

حالت سینمایی می تواند بازی های غیر VR و محتوای رسانه ای را روی صفحه سینمای مجازی نمایش دهد. به لطف دوربین های تعبیه شده در جلوی هدست، بازیکنان می توانند در حین انجام بازی های واقعیت مجازی از خودشان فیلم بگیرند. PS VR2 دارای یک حالت پخش است که برای اتصال به PS5 به دوربین PS5 HD احتیاج دارد. حالت پخش به کاربران این امکان را می دهد که حرکات یا واکنش های خود را در طول بازی ضبط نموده و آن ها را با استفاده از ابزار های داخلی PS5 به اشتراک بگذارند.

درست مانند هدست های متا کوئست، PS VR2 این امکان را به کاربران می دهد که یک اتاق را اسکن نموده و با استفاده از کنترل نماینده های VR2 Sense منطقه بازی دلخواه خود را انتخاب نمایند. سونی دو حالت اصلی خواهد داشت: حالت VR و حالت سینمایی. حالت VR برای محتوای بازی VR در یک محیط مجازی 360 درجه طراحی شده است و با حداکثر وضوح تصویر ویدئویی 4000 در 2040 (2000 در 2040 در هر چشم) HDR با نرخ فریم 90 یا 120 هرتز ارائه می گردد.

حالت سینمایی برای تمام ارائه محتوا های دیگر و با وضوح تصویر ویدئویی 1920 در 1080 HDR با سه نرخ فریم 24 هرتز، 60 هرتز و 120 هرتز ارائه می گردد. این حالت برای تماشای ویدئو طراحی شده است. هنوز زمان عرضه و قیمت این هدست به طور دقیق تعیین نشده است. یاسو تاکاهاشی مدیر ارشد محصول Interactive Entertainment می گوید: به زودی اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ عرضه و سایر بازی هایی که از این پلتفرم پشتیبانی می نمایند را به اشتراک خواهیم گذاشت.

منبع: androidcentral

منبع: فرارو

به "مشخصات هدست واقعیت مجازی PS VR2 سونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات هدست واقعیت مجازی PS VR2 سونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید