رویت حسن یزدانی روی سکو ها

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، با اینکه کار تیم صنایع مازندران، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشتی آزاد که اخیرا به بانک شهر تغییر نام داده، از روز گذشته در شهر ساری شروع شد، اما ستاره های این تیم همانند حسن یزدانی روی تشک نرفتند.

رویت حسن یزدانی روی سکو ها

تیم تحت راهنمایی رضا یزدانی، ملاقات های خود با تیم شهدای پاس ساری را در دور رفت و برگشت برگزار کرد و در هر دو ملاقات هم برنده شد. با اینکه خبری از ستاره های ملی پوش بانک شهر در این مرحله نبود، حسن یزدانی از روی سکو ها عملکرد تیمش را نظاره می کرد.

این ستاره نامدار کشتی ایران که قراردادی به ارزش یک میلیارد با قهرمان فصل قبل لیگ برتر امضا نموده، احتمالا در مرحله بعدی برای تیمش به میدان خواهد رفت؛ مرحله ای که به واسطه ملاقات با تیم مدعی ستارگان ساری از اهمیت بالاتری برای شاگردان رضا یزدانی برخوردار است.

رضا یزدانی که با داشتن ستاره هایی همانند حسن یزدانی، رحمان عموزاد و محمدحسین محمدیان در پی ثبت دومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر است، در ابتدای راه از کشتی گیران نامداری همانند محمدجواد ابراهیمی، حسین شهبازی و امین طاهری بهره برد تا تیمش با دو برد به کارش در جدول ادامه دهد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "رویت حسن یزدانی روی سکو ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویت حسن یزدانی روی سکو ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید