بازی رایانه ای و کنسول بازی

10 دنیای دیزنی که دوست داریم در کینگدام هارتس 4 ببینیم

هنوز هم باورمان نمی گردد که سری بازی های کینگدام هارتس (Kingdom Hearts) قرار است پس از یک خاتمه طوفانی، ادامه پیدا نمایند. کینگدام هارتس 4 به تازگی رونمایی شده و قرار است در قالب یک خط داستانی کاملا نو، این سری را ادامه دهد. در تمام قسمت های کینگدام هارتس، به دنیاهای...

30 تیر 1401

هدست گیمینگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اگر می خواهید هنگام اجرای بازی تجربه لذت بخش تری داشته باشید، باید از هدست گیمینگ استفاده کنید. اما چنین هدستی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم.

22 تیر 1401

ساب ردیت بازی هیلو اینفینیت به خاطر فضای مسموم موقتا بسته شد

بر اساس گفته های مدیران، ساب ردیت بازی هیلو به خاطر فضای مسموم به وجود آمده که از کنترل خارج شده است، به صورت موقت بسته شده است. این اتفاق پس از آن افتاد که برایان جرارد، مدیر روابط عمومی 343، پستی پرشور درباره شرایط بازی Halo Infinite نوشت و خواستار گفتمان مدنی...

10 خرداد 1401

گاد آو وار رگناروک چگونه رابطه کریتوس و پسرش را ادامه خواهد داد؟

اگرچه داستان کریتوس در سه گانه اول مجموعه گاد آو وار بر پایه ماجرا غم انگیز از دست دادن خانواده اش بنا شده بود اما قسمت قبلی که در سال 2018 منتشر شد، دوباره یک چالش نو خانوادگی را برای کریتوس ترسیم کرد؛ چالش مراقب کریتوس از فرزندش آتریوس.

26 شهریور 1400

بخش هوش مصنوعی سونی در حال کار روی بازی های پلی استیشن است

در سال 2019 شرکت سونی زیرمجموعه ای را راه اندازی کرد که وظیفه اش تحقیقات درباره هوش مصنوعی بود. برنامه ای که سونی با این اقدام در نظر گرفته بود، برایمان کاملا تعیین نبود اما در جلسه نو تعیین استراتژی های این شرکت جزئیات بیشتری از این بخش ارائه شده است.

8 مرداد 1400

بازی های 2020 تا چه حد قابل دسترس بودند؟ ، جعبه ابزار بازی سازان (111)

چند سالی می گردد که کانال یوتیوب جعبه ابزار بازی سازان (Game Makers Toolkit) در ویدیوهایی کوتاه و آموزنده به آنالیز و توصیف جنبه های مختلف بازی های ویدیویی و مفاهیم مربوط به این حوزه می پردازد. من تصمیم گرفتم محتوای این ویدیوها را با کمی تصرف و منطبق کردن آن با...

4 خرداد 1400

نسخه کامپیوتر بازی Driver 2 توسط طرفداران ساخته شد

جمعی از طرفداران بازی درایور 2 دست به کار شده اند و این بازی را که در اصل برای پلی استیشن 1 ساخته شده، به مقصد کامپیوترهای شخصی پورت کرده اند. این پورت از بازی بهبودهای کوچکی دارد و باگ های بازی اصلی در آن رفع شده.

28 آذر 1399

Doom Eternal و Elder Scrolls Online به کنسول های نسل بعد می آیند

شرکت بتسدا اعلام نموده که بازی های Doom Eternal و The Elder Scrolls Online روی کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهند شد.

10 مهر 1399

موسیقی متن Cuphead صدر لیست بیلبورد را تصاحب کرد

بازی کاپهد (Cuphead) به اولین بازی ویدیویی تاریخ بدل شد که موسیقی متن آن صندلی اول جدول جاز بیلبورد را تصاحب نموده است. آلبوم کریستوفر مدیگان (Kristofer Maddigan) موسیقی متن درجه یکی را برای این اثرِ الهام گرفته از انیمیشن های دهه سی فراهم آورده، و واضح است که این...

8 آبان 1398

اینتر پیشنهاد آرسنال برای معاوضه پریشیچ با اوزیل را رد کرد

باشگاه اینتر پیشنهاد آرسنالی ها مبنی بر معاوضه ایوان پریشیچ با مسعوت اوزیل را نپذیرفت.

13 خرداد 1398

استقبال مدیر فنی اتحادیه بین المللی فوتبال از به کار بردن VAR در جام ملت های آسیا

مدیر فنی اتحادیه بین المللی فوتبال (IFAB) از کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استفاده از سیستم یاری داور ویدیویی در جام ملت های آسیا تمجید کرد.

11 خرداد 1398

صحنه ای که علی کریمی را آشفته کرد

دقیقه 28 بازی استقلال و سپیدرود، صحنه مشکوکی در محوطه جریمه تیم میزبان رخ داد. در شرایطی که استقلال بازی را با یک گل پیش بود، توپ در محوطه جریمه به دست فرشید باقری برخورد کرد.

14 اردیبهشت 1398

بسکتبال انتخابی جام جهانی، شکست سنگین قطر در ملبورن

تیم ملی بسکتبال قطر در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی 2019، متحمل شکست سنگینی مقابل استرالیا شد.

10 اردیبهشت 1398

دعوای سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس بالا گرفت

به گزارش خبرنگاران ، باشگاه استقلال بابت پرونده سوپرجام فوتبال ایران به دادگاه بین المللی CAS شکایت نموده و به گفته فتحی سرپرست باشگاه استقلال روز جمعه آخرین فرصت برای دفاعیات سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس بوده است.

30 فروردین 1398