صحنه ای که علی کریمی را آشفته کرد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، دقیقه 28 بازی استقلال و سپیدرود، صحنه مشکوکی در محوطه جریمه تیم میزبان رخ داد. در شرایطی که استقلال بازی را با یک گل پیش بود، توپ در محوطه جریمه به دست فرشید باقری برخورد کرد.

صحنه ای که علی کریمی را آشفته کرد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک ، سپیدرود بازی با استقلال را با نتیجه 5 بر صفر باخت تا یکی از پرگل ترین بازی های این هفته باشد. این بازی اما دو صحنه مشکوک داوری داشت.

دقیقه 28 بازی استقلال و سپیدرود، صحنه مشکوکی در محوطه جریمه تیم میزبان رخ داد. در شرایطی که استقلال بازی را با یک گل پیش بود، توپ در محوطه جریمه به دست فرشید باقری برخورد کرد. البته دست باقری در شرایط طبیعی بود و حتی از روی تصاویر این طور به نظر می رسد که او قصد دارد دست اش را بکشد تا به توپ برخورد نکند. حالا باید منتظر بمانیم تا کارشناس های داوری در مورد این صحنه نظر بدهند.

نیمه دوم هم یک صحنه مشکوک داوری در محوطه جریمه سپیدرود رخ داد که استقلالی ها اعتراض شدیدی به آن داشتند. البته در اقدامی عجیب، صحنه آهسته این اتفاق پخش نشد تا ابهامات درباره آن بیشتر باشد و کارشناسان داوری با استناد به همان صحنه بازی نتوانند تفسیر درستی از درست یا اشتباه بودن تصمیم داور داشته باشند.

160 - 11

منبع: ایران ورزشی

به "صحنه ای که علی کریمی را آشفته کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحنه ای که علی کریمی را آشفته کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید