اخبار مجلس

بازدید نائب رئیس مجلس از طرح های مهم عمرانی بناب

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح های مهم عمرانی شهرستان بناب در جریان روند اجرایی و تامین اعتبار این طرح ها نهاده شد.

4 آبان 1401

کره شمالی: آمریکا بهای سفر پلوسی به آسیا را خواهد پرداخت

جو یونگ سام سخنگوی وزارت امورخارجه کره شمالی گفت، آمریکا بهای آتشی که نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سفر تحریک آمیز آسیایی خود برافروخته است، پرداخت خواهد کرد.

16 مرداد 1401

استراتژی ایران تقویت و ترمیم ارتباط با همسایگان است

یک عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان تأکید کرد: استراتژی جمهوری اسلامی ایران در شرایط فعلی تقویت و ترمیم ارتباط با همسایگان است و به جد در پی تقویت این ارتباطات است، ضمن اینکه با کشور آذربایجان می توانیم همکاری ها را توسعه داده و نیازهای یکدیگر...

6 خرداد 1401

زارع؛ افزایش حقوق جانبازان غیرحالت اشتغال

خبرنگاران - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس گفت: به موجب مصوبه امروز نمایندگان حقوق جانبازان غیرحالت اشتغال یک میلیون و سیصد هزار تومان افزایش یافت.

19 اردیبهشت 1401

برطرف ممنوعیت 15 روزه ورود گردشگران خارجی از مرز هوایی

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیان کرد که ممنوعیت 15 روزه ورود اتباع خارجی، شامل گردشگران ورودی از مرزهای هوایی نمی گردد.

16 اردیبهشت 1401

نامه انتقادی مجلس به دولت درباره لایحه بودجه

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس گفت: دولت هیچ کدام از بندهای 11 گانه قانون مصوب مجلس در خصوص اصلاح ساختار بودجه را در بودجه سنواتی سال آینده اعمال ننموده و براین اساس طی نامه ای به رئیس سازمان برنامه و بودجه به این موضوع انتقاد نموده ایم

7 اسفند 1400

ادامه رایزنی ها برای تغییر سهم شهرداری ها از بودجه سال آینده

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس شورای شهر تهران از ادامه رایزنی ها برای تغییر سهم شهرداری ها از بودجه سال آینده کشور در مجلس شورای اسلامی اطلاع داد.

19 بهمن 1400

معاون رییس جمهور: لایحه بودجه در دولت نهایی شد

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: لایحه بودجه در دولت نهایی شده است. قرار شد تعامل و هماهنگی بیشتری با کمیسیون برنامه و بودجه گردد و یکشنبه آینده لایحه با حضور رییس جمهور تقدیم مجلس گردد.

9 بهمن 1400

قانون نو فرانسوی ها علیه کتابفروشی آنلاین رایگان آمازون

به گزارش خبرنگاران به نقل از پولیتیکو، قانون گذاران فرانسوی در پی تصویب قانونی هستند که دوباره چالشی برای شرکت فروشگاه های آنلاین آمازون محسوب می گردد. پیش از این دولت فرانسه بارها جریمه های متنوعی برای آمازون در رعایت حقوق مولفین نویسندگان وضع نموده...

8 آبان 1400

شروع آموزش حضوری منوط به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا است

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی، زمان بازگشایی این دانشگاه و از سرگیری آموزش حضوری را منوط به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور اعلام نمود.

7 آبان 1400

با اعلام بانک مرکزی فعلا یک بانک کارت اعتباری 7 میلیونی صادر می نماید

خبرنگاران- مدیراداره اعتبارات بانک مرکزی ضمن بیان اینکه اکنون بانک ملی به طور مقدماتی صدور کارت هفت میلیونی رفاهی را شروع نموده است، گفت: البته حداکثر تا دو هفته آینده سایر بانک های عامل هم این امکان را خواهند داشت که کارت های رفاهی را در اختیار متقاضیان...

10 مرداد 1400

کاخ سفید در پی لغو مجوز جنگ عراق

کاخ سفید قریب به 20 سال پس از حمله به عراق تصمیم به لغو مجوز این جنگ دارد.

28 تیر 1400

افزایش رایزنی ها برای شرکت طالبان در نشست ترکیه

رایزنی ها همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری نشست ترکیه برای متقاعد کردن گروه طالبان برای شرکت در این نشست صلح افزایش یافته است .

28 اردیبهشت 1400

ابلاغ دستورالعمل هماهنگی اجرایی و مسئولیت پذیری در سفرهای نوروزی

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، ابلاغ دستورالعمل هماهنگی اجرایی و مسئولیت پذیری در سفرهای نوروزی انجام شد.

21 فروردین 1400

آخرین یارانه معیشتی کرونا امشب واریز می شود

چهارمین و آخرین مرحله ازیارانه حمایت معیشتی ویژه اقشار کم درآمد بر اساس لیست افراد مشمول اعلام شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ساعت 24:00 امروز دوشنبه مورخ 1399/12/25 به حساب ذینفعان واریز و قابل برداشت خواهد بود.

16 فروردین 1400

تجهیز انبار های عمومی و گمرکی به شناسه یکتا خبرنگاران

صدور قبض انبار با شناسه یکتای سامانه جامع انبار ها در شرکت انبار های عمومی و خدمات گمرکی ایران شروع شد.

7 فروردین 1400

وزارت ارتباطات به تأمین تبلت برای دانش آموزان محروم مکلف شد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به آنالیز طرح رایگان شدن اینترنت برای دانش آموزان مناطق محروم، گفت: کمیسیون آموزش در مصوبات امروز خود، بر کنترل آسیب های فضای مجازی و دسترسی دانش آموزان به تجهیزات آموزشی تأکید کرد.

2 اسفند 1399

مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری لازم الاجراست

تهران (پانا) - قائم مقام ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری، از اجرایی شدن مصوبات ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری در نشست این استادخبر می دهد و می گوید چهار دستگاه و بانکی که به این مصوبات بی اعتنایی نموده و آن را اجرا نکردند به دستگاه قضایی معرفی شدند که...

18 بهمن 1399

پرستاران و پزشکان دو عنصر مکمل هم در حوزه درمان هستند، ایثار و نوعدوستی پرستاران ایرانی مثال زدنی است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: پرستاران و پزشکان دو عنصر مکمل هم در حوزه درمان هستند و این از خودگذشتگی و همراهی با مردم در زمینه مقابله با کرونا از طرف جامعه پرستاری کشور مثال زدنی است.

27 دی 1399

بودجه 1400 در راستا تحقق دولت الکترونیک

توسعه دولت الکترونیک از مهم ترین اولویت های دولت های یازدهم و دوازدهم بوده به طوری رییس جمهوری بارها بر آن تاکید نموده و در بودجه 1400 نیز منابعی برای آن در نظر گرفته شده است.

19 دی 1399
تعداد: (42)