تجهیز انبار های عمومی و گمرکی به شناسه یکتا خبرنگاران

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، صدور قبض انبار با شناسه یکتای سامانه جامع انبار ها در شرکت انبار های عمومی و خدمات گمرکی ایران شروع شد.

تجهیز انبار های عمومی و گمرکی به شناسه یکتا خبرنگاران

به گزارش گروه مالی وبلاگ عینک آفتابی شیک به نقل از شرکت انبار های عمومی و گمرکی، با اقدامات شبانه روزی واحد فناوری اطلاعات، قبض انبار های صادره با شناسه یکتای سامانه جامع انبارها، تحویل صاحبان کالا شد.

هم زمان با دهه فجر و در راستای مصوبات شورای اجرایی فناوری اطلاعات (دولت الکترونیک) مبنی بر صدور قبض انبار گمرکی با شناسه یکتای سامانه جامع انبار ها و مراکز نگهداری کالا، با اقدامات شبانه روزی واحد های فناوری اطلاعات شرکت، صدور قبض انبار برخط (آنلاین) با شناسه یکتا در شرکت انبار های عمومی و خدمات گمرکی تهران، شروع شد.

حمیدرضا کیامنفرد عضو هیئت مدیره و سرپرست شرکت انبار های عمومی و خدمات گمرکی ایران با اعلام این خبر، اضافه کرد: براساس تکالیف مقرر شده از سوی دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات و جلسه 21 بهمن 1399 با آقایان رضا باقری اصل معاون وزیر ارتباطات و دبیر شورا و نصراله توریست دستیار ویژه رئیس جمهور در امور دولت الکترونیکی و نمایندگانی از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سازمان بنادر و دریانوردی، گمرک و غیره، قبض انبار های صادره در شرکت انبار های عمومی و خدمات گمرکی تهران به صورت بر خط و با شناسه یکتای سامانه جامع انبار ها و مراکز نگهداری کالا به عنوان یکی از زیر سامانه های سامانه جامع تجارت، شروع و قبوض صادره تحویل صاحبان کالا شد.

کیامنفرد ادامه داد: تحقق این امر با همت و مساعی شبانه روزی مدیران و کارکنان واحد فناوری اطلاعات شرکت مرکزی و شرکت تهران و سایر همکاران ستادی و صف در شرکت صورت پذیرفته است که جای تشکر و قدردانی را دارد.

شرکت انبار های عمومی و خدمات گمرکی تهران به عنوان پایلوت در حوزه زمینی و بندر نوشهر به عنوان پایلوت در حوزه دریایی انتخاب و پیروز به صدور قبض انبار با شناسه یکتای سامانه جامع انبار ها شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تجهیز انبار های عمومی و گمرکی به شناسه یکتا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز انبار های عمومی و گمرکی به شناسه یکتا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید