ادغام تمام دستگاه های اتاق عمل در یک دستگاه

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، مدیر یک شرکت دانش بنیان از ادغام تمام دستگاه های اتاق عمل در یک دستگاه اطلاع داد.

ادغام تمام دستگاه های اتاق عمل در یک دستگاه

امین ورشو ساز مدیر یک شرکت دانش بنیان در گفت وگو با وبلاگ عینک آفتابی شیک جوان، گفت: در اتاق عمل باتوجه به انواع جراحی ها تعدادی دستگاه مورد استفاده قرار می گیرند که وظایف خاص خود را نیز دارند.

او گفت: نمونه تجمیعی این دستگاه ها چندین مرتبه به وسیله شرکت های فراوری تجهیزات پزشکی مطرح در دنیا ساخته شده است و فروش بسیار زیادی هم در بازارهای دنیای داشته اند.

مدیر این شرکت دانش بنیان اعلام کرد: شرکت ما اخیرا پیروز به فراوری دستگاهی شده است که تمام دستگاه های مورد احتیاج جراح به عمل جراحی را در داخل یک دستگاه تجمیع نموده است و نمونه این دستگاه با این حجم از قابلیت ها تا به امروز در دنیا فراوری نشده است.

ورشو ساز ادامه داد: فراوری و استفاده از این دستگاه نه تنها به ایجاد نظم در اتاق عمل یاری می نماید بلکه هزینه خرید آن نسبت به خرید تمام آن دستگاه ها یک دهم است یعنی برای تجهیز اتاق عمل به تمام دستگاه هایی که در دل این دستگاه وجود دارد، باید 10 برابر هزینه بیشتری پرداخت کرد.

او گفت: مهم ترین عاملی که می تواند این محصول ایرانی را به بازارهای بین المللی معرفی کند و بتونیم سالانه عایدی ارزی قابل توجهی از آن جذب کنیم، حمایت ارگان های مربوطه برای شناخته شدن در دنیا است.

مدیر این شرکت دانش بنیان گفت: در حال حاضر تمام استانداردها و مجوز های لازم برای انجام صادرات این محصول را کسب نموده ایم تا پس از بازاریابی، بازار تجهیزات پزشکی سراسر دنیا را به دست آوریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ادغام تمام دستگاه های اتاق عمل در یک دستگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادغام تمام دستگاه های اتاق عمل در یک دستگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید