کدام استان ها تا آخر هفته بارانی می شوند؟ ، این 3 استان گرد و خاکی می شوند ، شرایط هوای مرکز در 2 روز آینده

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط هوای کشور طی چند روز آینده شرح داد.

کدام استان ها تا آخر هفته بارانی می شوند؟ ، این 3 استان گرد و خاکی می شوند ، شرایط هوای مرکز در 2 روز آینده

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار در جنوب و غرب کشور و خیزش گرد و خاک در استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان اطلاع داد.

ضیاییان اظهار کرد: در 3 روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوب و غرب کرمان وقوع رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت گاهی گرد و خاک پیش بینی می گردد.

وی اضافه نمود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (30 و 31 شهریورماه) در بعضی نقاط استان های واقع در شمال غرب و زاگرس مرکزی و آدینه (اول مهرماه) در بعضی نقاط شمال غرب این شرایط پیش بینی می گردد.

  • کاهش 35 درصدی بارندگی های تهران | روند نزولی بارش تا ماه های آینده ادامه دارد

ضیاییان اضافه نمود: تا روز چهارشنبه شرایط برای وقوع گرد و خاک در بعضی نقاط استان های کرمانشاه، ایلام و خوزستان مهیا خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی 2 روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (29 شهریور ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، به تدریج افزایش ابر با حداقل دمای 22 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد و طی پس فردا (30 شهریورماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری و وزش باد با حداقل دمای 23 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیاییان در سرانجام گفت: طی امروز و فردا (28 و 29 شهریورماه) اهواز با دمای 42 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 9 و 8 درجه سانتیگراد، سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "کدام استان ها تا آخر هفته بارانی می شوند؟ ، این 3 استان گرد و خاکی می شوند ، شرایط هوای مرکز در 2 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام استان ها تا آخر هفته بارانی می شوند؟ ، این 3 استان گرد و خاکی می شوند ، شرایط هوای مرکز در 2 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید