عبور قلب تهران از خط انتها ماراتن مسکو زیر بارش شدید باران

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، دو دونده ایرانی حاضر در ماراتن مسکو با شعار قلب تهران از خط سرانجام این رقابت طاقت فرسا عبور کردند.

عبور قلب تهران از خط انتها ماراتن مسکو زیر بارش شدید باران

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک کاوه صدقی سرمربی تیم های ملی اینلاین هاکی ایران و سام کلانتری کارگردان و مستندساز حرفه ای سینما امروز (یکشنبه) در روز جهانی بدون خودرو و با شعار قلب تهران (منطقه 12) و مهربان باشیم، در مسابقات دوی ماراتن مسکو شرکت و ازخط خاتمه این مسابقه با موفقیت عبور کردند.

کاوه صدقی با ثبت زمان 5 ساعت و 27 دقیقه و سام کلانتری با 4 ساعت و 40 دقیقه جهت 42 کیلومتر و 192 متری ماراتن مسکو را پیمودند. وضعیت جوی آب و هوا کار دوندگان این مسابقه طاقت فرسا را با مسئله ای جدی روبه رو نموده بود به طوری که 40 هزار شرکت کننده حاضر در این ماراتن، زیر بارش باران و سرمای شدید شهر مسکو با یکدیگر رقابت کردند.

این اقدام کلانتری و صدقی که به نوعی پیوند سینما و ورزش هم بود، در راستای مسئولیت اجتماعی و کار فرهنگی در باب مفهوم مهربان بودن با شهر و طبیعت صورت گرفت.

نکته جالب این اقدام فرهنگی جایی است که صدقی و کلانتری نه تنها ورزشکار حرفه ای نیستند بلکه سابقه دویدن در مسابقات دوومیدانی و ماراتن را نداشتند و با ثبت رکوردهایی جالب خط خاتمه مسابقه را رد کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عبور قلب تهران از خط انتها ماراتن مسکو زیر بارش شدید باران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور قلب تهران از خط انتها ماراتن مسکو زیر بارش شدید باران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید