خاتمه کار نمایندگان ایران با کسب 2 مدال برنز

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، طوفان شریفی بوکسور وزن 92 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات آسیایی برابر نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

خاتمه کار نمایندگان ایران با کسب 2 مدال برنز

مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 با حضور 320 (211 مرد و 109 زن) بوکسور از روز سه شنبه 10 آبان ماه در امان اردن شروع شد و روز شنبه 21 آبان ماه به خاتمه می سد.

امروز (پنجشنبه - 19 آبان ماه) در روز نهم این رقابت ها و در مرحله نیمه نهایی، شاهین موسوی در وزن 75 کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

طوفان شریفی بوکسور وزن 92 کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی رو در روی آیبک اورالبای دارنده مدال طلای المپیک جوانان 2018 و مدال نقره جوانان دنیا 2018 از قزاقستان نهاده شد و در مصاف با این بوکسور قدرتمند با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و به نشان برنز آسیا بسنده کرد.

پیش از این نیز سیدشاهین موسوی در مرحله نیمه نهایی با ناداوری مغلوب نوراکانات راییس از قزاقستان شد و سومین مدال برنز خود را در مسابقات قهرمانی آسیا کسب کرد.

با خاتمه رقابت های امروز، پرونده نماینده کشورمان با کسب دو مدال ارزشمند برنز در مسابقات قهرمانی آسیا بسته شد.

راهنمایی تیم ملی بوکس کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی و غلامرضا کریمی، همایون امیری، جاسم دلاوری، شهرام فاتح و دانیال تیماجی به عنوان مربی بود.

وبلاگ عینک آفتابی شیک ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خاتمه کار نمایندگان ایران با کسب 2 مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار نمایندگان ایران با کسب 2 مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید