چه مرکزی در ایران، پزشک آنلاین معتبر دارد؟

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، در شرایطی که خروج از منزل و رفت و آمد هزینه های متفاوتی دارد و با معطلی های بسیاری همراه است و می تواند برای سلامتی خطرناک باشد. یکی از سرویس های پزشک آنلاین استارت آپ دکتر ساینا است. را پیشنهاد می دهیم. دکتر ساینا چه سامانه ایست و چه خدماتی ارائه می دهد را در ادامه برای شما عزیزان بازگو می کنیم!

چه مرکزی در ایران، پزشک آنلاین معتبر دارد؟

سامانه دکتر ساینا چه خدماتی را ارائه می دهد؟

یکی از مراجع تخصصی و عظیم پزشک آنلاین، وبسایت دکتر ساینا است. این سامانه با بیش از یک میلیون مشاوره بیشترین تعداد مراجعه نماینده را دارد. ارائه مشاوره متنی، تلفنی و صوتی از امکانات استفاده از خدمات دکتر ساینا محسوب می شوند. بعلاوه این سامانه امکان رزرو نوبت اینترنتی برای مشاوره حضوری را هم دارد. پشتیبانی 24 ساعته، تضمین کیفیت مشاوره و امکان عودت کامل مبلغ مشاوره در صورت عدم رضایت کاربر از ویژگی های شاخص دریافت خدمات پزشکی از این سامانه است. بیش از 450 متخصص در 40 زمینه تخصصی در سامانه دکتر ساینا فعالیت می نمایند. بعضی از تخصص های پزشکان این مجموعه عبارت اند از:

· کودک

· روانشناسی

· گوارش و کبد

· کلیه و مجاری ادراری

· پوست

· تغذیه

· زنان و زایمان

همان طور که اشاره شد موارد ذکر شده تنها بخشی از این خدمات محسوب می گردد. برای مشاهده سایر خدمات می توانید به وسیله وب سایت اقدام کنید. با استفاده از خدمات پزشک آنلاین دکتر ساینا می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی نموده و از برترین متخصصان مشاوره پزشکی بگیرید.

چرا و چگونه می توان از مشاوره پزشک آنلاین این مجموعه استفاده کرد؟ با ما تا سرانجام همراه باشید!

مزایای استفاده از پزشک آنلاین

همانطورکه اشاره شد، در حال حاضر زمان بسیاری صرف رفت وآمد مراجعه نمایندگان به یک مرکز درمانی می گردد. معطلی برای گرفتن نوبت در پشت خط تلفن، ماندن در ترافیک های شهری و بعلاوه معطلی در مطب برای یک مشاوره برای همه مراجعه نمایندگان کلافه نماینده است. هزینه استفاده از حمل و نقل عمومی یا لوازم نقلیه شخصی را هم به این هدر رفت زمان اضافه کنید.

در شرایطی که خروج از منزل و حضور در مطب ها و درمانگاه ها احتمال انتقال کرونا را افزایش می دهد، استفاده از خدمات پزشک آنلاین انتخاب بهتری است. این خدمات هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارند و خطری هم برای ابتلا به کرونا محسوب نمی شوند. برای دریافت این خدمات، فقط کافی است به وسیله لینک زیر سری به سامانه مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا بزنید.

https://www.drsaina.com/ConsultationDoctor/مشاوره-آنلاین/

چگونه با پزشکان دکتر ساینا ارتباط برقرار کنیم؟

تا اینجا با ضرورت یاری گرفتن از یک مشاور آنلاین پزشکی آشنا شدید. اما چطور از سامانه دکتر ساینا برای این مشاوره استفاده کنیم؟ با مراجعه به وبسایت www.drsaina.com و عضویت در آن می توان از خدمات پزشک آنلاین استفاده کرد. عضویت به راحتی و به وسیله شماره تلفن همراه انجام می گردد. با جست وجوی مشکل یا بیماری مورد نظر، فهرست متخصصین برای شما نمایش داده می گردد. با انتخاب متخصص مربوطه و پرداخت مبلغ می توانید با مشاور خود در ارتباط باشید. در دسترس بودن پزشکان در ساعات شبانه روز، استفاده از مشاوره آنلاین را برای شما آسان تر می نماید.

اما از میان این فهرست کدام متخصص بهتر می تواند به ما یاری کند؟

چگونه در دکتر ساینا برترین پزشک را انتخاب کنیم؟

یکی از فاکتورهای متخصص خوب، تجربه و سابقه بالای آن ها است. این فاکتور در کنار علم و دانش او یاری زیادی به فرایند مشاوره می نماید. یک پزشک دائما اطلاعات خود را به روز می نماید. روبروی فهرست متخصصین سامانه، رزومه، سابقه و شماره نظام پزشکی آن ها ثبت شده است.

یکی از مهم ترین مزایای دکتر ساینا تیم کمیته پزشکی این مجموعه است. پیش از جذب، دانش علمی، شیوه برقراری ارتباط با مراجع و سابقه تجربی تمام دکترهای این سامانه به وسیله کمیته پزشکان دکتر ساینا مورد آنالیز قرار می گیرد. به این ترتیب دیگر نگرانی در مورد کیفیت کار پزشکان برای کاربران باقی نمی ماند.

فاکتور بعدی برای انتخاب، اندازه رضایت کاربران از یک مشاور است. امکان ثبت نظر بعد از مشاوره یاری بسیاری به افراد در انتخاب یک متخصص می نماید. دیگر کاربران پس از دریافت مشاوره با پزشک نظرات خود را در پروفایل آن ها ثبت می نمایند. شما می توانید با مشاهده این اطلاعات در پروفایل هر متخصص انتخاب بهتری داشته باشید.

متخصصان دکتر سانیا با صبر و حوصله در همان مشاوره پزشکی با شما در ارتباط خواهند بود. بعلاوه امکان ارسال تصویر و صوت در این گفت وگوی متنی برای کاربران فراهم شده است. مشاهده می کنید؟ به راحتی و بدون نگرانی در هر زمان و مکانی می توانید به درمان بیماری ها و حل مسائل بپردازید.

سخن آخر

پیشرفت تکنولوژی منجر به سرعت گرفتن کارها و فعالیت ها شده است. توسعه اینترنت و امکان استفاده همگانی از آن بسیاری از مسائل را حل می نماید. دریافت خدمات پزشک آنلاین یکی از مزایای توسعه اینترنت است که مورد استقبال قرار گرفته است. دکتر ساینا به اسم با سابقه ترین مجموعه در ارائه خدمات پزشکی آنلاین کنار شما حضور دارد. با خیال راحت از این خدمات بهره ببرید.

منبع: ایرنا زندگی

به "چه مرکزی در ایران، پزشک آنلاین معتبر دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه مرکزی در ایران، پزشک آنلاین معتبر دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید