مشخصات ام وی ام X55 پرو اعلام شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، مدیران خودرو از اواخر پاییز 1398 فروش ام وی ام X55 را برای اولین بار در ایران شروع کرد. ام وی ام X55 در بازار چین با نام اختصاصی چری تیگو 5x شناخته می گردد. البته مشتریان بازار آمریکای جنوبی، روسیه و بعضی کشورهای اروپای شرقی این خودرو را با نام چری تیگو 4 هم می شناسند. مدیران خودرو از سال 1400 تصمیم گرفته است که تمام اعضای خانواده اش را در بازار ایران به روز کند. در این مقاله، به مشخصات ام وی ام X55 پرو می پردازیم.

مشخصات ام وی ام X55 پرو اعلام شد

آمدن ام وی ام 315 پلاس اولین گام چری بود، ولی در ادامه شاهد مدل های نو دیگری نیز بودیم؛ از X22 نو و بعلاوه تیگو 7 نو بگیرید تا چری تیگو 8 پلاس و حتی آریزو 5 پرو ازجمله محصولاتی است که تولیدشان در کشورمان قطعی شده است. نسخه ای که مدیران خودرو برای بازار ایران در نظر گرفته، فیس لیفت دوم این خودرو است که در سال 2021 معرفی گردید. ظاهراً طراحان چری قصد انجام تغییراتی اساسی در این فیس لیفت نداشته اند، چراکه جزئیات مهم ظاهری خودرو فرقی با گذشته ندارد. اما در این میان چری یکسری تغییرات جزئی انجام داده است که نمی توان از آنها صرف نظر کرد.

ام وی ام X55 پرو در بحث ظاهری تا حدی متفاوت از نسخه قبلی بوده و جلوپنجره و گرافیک کاسه چراغ های آن تغییر نموده است. رینگ های نو، چراغ های روشنایی روز نو، الگوی نو سپر جلو و … ازجمله تغییرات اعمال شده برای X55 پرو است. این خودرو که به تازگی برای نمایندگی های مدیران خودرو به نمایش درآمده، چهره ای تازه دارد که هم سو با پرو های نو مدیران خودرو دارای جلوپنجره طرح کهکشانی است.

تغییرات خوشایندتر X55 پرو نسبت به نمونه های عادی را در فضای داخلی شاهد هستیم. در MVM X55 Pro طراحی داشبورد، کنسول میانی و رودری ها با الگویی شبیه به آنچه که در تیگو 7 پرو دیده ایم، کاملاً دگرگون شده و متریال باکیفیت تری نیز در آن به کاررفته است. این یعنی یک کابین مدرن تر و سطح بالاتری از امکانات را در X55 پرو پرو شاهد هستیم. قرار است که X55 پرو با جعبه دنده CVT و شبیه ساز تعویض دنده 9 سرعته به بازار بیاید و این جعبه دنده نیز ساختار مشابه به جعبه دنده خودروهایی مانند تیگو 5 توربو، آریزو 6، آریزو 5 نو و … دارد.

امکانات ام وی ام X55 پرو شامل موارد زیر است:

  • شارژر بی سیم تلفن همراه
  • کیسه هوای پرده ای
  • نورپردازی کابین
  • کول باکس
  • تهویه اتوماتیک دو کاناله
  • دسته دنده الکتریکی

آگهی های خرید و فروش ام وی ام X55

***

شما می توانید نوترین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ عینک آفتابی شیک مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار

به "مشخصات ام وی ام X55 پرو اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات ام وی ام X55 پرو اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید