زمان برگزاری آزمون های بین الملل در ایران اعلام شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سازمان سنجش آموزش کشور زمان برگزاری آزمون های بین الملل در ایران را اعلام کرد.

زمان برگزاری آزمون های بین الملل در ایران اعلام شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ عینک آفتابی شیک به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص برگزاری آزمونهای بین الملل در ایران اطلاعیه ای صادر کرد.

ضمن آرزوی موفقیت برای تمام داوطلبان آزمون­ های TOEFL, GRE General, GRE Subject, IELTS, Life Skills, UKVI در خصوص برگزاری آزمون­ های بین­ الملل در ایران، به اطلاع می ­رساند با هماهنگی به عمل ­آمده با موسسات ETS و IDP، تمام آزمون­ های مورد اشاره در ایران از 21 ماه می2020 برابر با اول خرداد ماه 1399 به بعد مطابق برنامه های زمانی اعلام شده در زمان ثبت نام متقاضیان، برگزار می ­شود.

موسسات برگزار کننده آزمون ­های مذکور در ایران ملزم به رعایت فاصله­ گذاری هوشمند و رعایت پروتکل ­های بهداشتی هستند و پیش ­بینی های لازم را برای تهیه ماسک و دستکش برای داوطلبان این آزمون­ ها انجام خواهند داد.ضمناً همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر (گذرنامه و کارت ملی) و رعایت تمامی اصول بهداشتی برای کلیه داوطلبان الزامی است، درغیر اینصورت از ورود آنان به جلسه آزمون جلوگیری خواهد شد.

ضمناً هماهنگی­ های لازم مبنی بر لغو یا جابجایی آزمون بدون دریافت هزینه از داوطلبانی که در این آزمون ­ها ثبت نام نموده اند، با موسسات مذکور انجام گرفته است. داوطلبان برای هرگونه اطلاعات بیشتر می­توانند به سایت موسسات برگزارکننده آزمون مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

به "زمان برگزاری آزمون های بین الملل در ایران اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری آزمون های بین الملل در ایران اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید