رستم وندی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بسیاری از افراد، فساد در کشور را بالا می دانند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، معاون وزیر کشور گفت: 50 درصد از مخاطبان یک جامعه آماری اعلام کردند، میزان فساد بالا است.

رستم وندی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بسیاری از افراد، فساد در کشور را بالا می دانند

به گزارش تقی رستم وندی معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در حاشیه یکصدوسیزدهمین جلسه شورای اجتماعی کشور، در جمع وبلاگ عینک آفتابی شیک با اشاره به پیمایش سازمان بهزیستی در حوزه آسیب های اجتماعی اظهار کرد: این پیمایش از چهار سال گذشته در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

رئیس سازمان امور اجتماعی کشور ادامه داد: جامعه آماری این پیمایش بیش از 131 هزار نفر در کل کشور بوده است و نتایج آماری آسیب های اجتماعی هم به زودی توسط وزارت کشور منتشر خواهد شد.

رستم وندی ادامه داد: ادراک ما از آسیب های اجتماعی یک ادراک اغراقی است که نشات گرفته از آمار های اشتباه تحلیل گران و بعضی رسانه هاست و با واقعیت جامعه فاصله زیادی دارد.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه این پیمایش به صورت علمی و توسط دانشگاه علوم بهزیستی صورت گرفته است، گفت: امروز در جامعه یکی از موضوعاتی که مردم بر آن باور دارند فساد مالی است.

وی توضیح داد: در این پیمایش 50 درصد بر این باور بودند که فساد مالی زیاد و خیلی زیاد است، اما با تحقیق صورت گرفته، 75 درصد از جامعه آماری نه رشوه دادند و نه رشوه گرفتند و این نشان می دهد که نظرات گرفته شده با واقعیت تفاوت زیادی دارد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه مصرف سیگار طبق این آمار اجتماعی کاهش داشته است، یادآور شد: 80 درصد مردم به میزان زیادی خود را در این آمار دین دار معرفی کردند و این موضوع خلاف شایعاتی درباره کاهش دین داری مردم در این چهار دهه را نشان می دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رستم وندی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بسیاری از افراد، فساد در کشور را بالا می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستم وندی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: بسیاری از افراد، فساد در کشور را بالا می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید