حمایت ظریف از برطرف فیلترینگ توئیتر در ایران

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، وزیر امور خارجه کشورمان با حمایت از برطرف فیلترینگ شبکه اجتماعی توئیتر گفت: احساس می کنم حضور گسترده تر کاربران واقعی ایرانی در این شبکه اجتماعی می تواند پادزهری در برابر حضور هماهنگ گردیده و بعضا فیک برخی از کاربران توئیتر که علیه ایران در این شبکه اجتماعی فعالیت می نمایند، باشد.

حمایت ظریف از برطرف فیلترینگ توئیتر در ایران

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، محمدجواد ظریف در بخشی از مصاحبه خود با سایت اطلاع رسانی دولت (پاد) در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می رسد اگر توئیتر برطرف فیلتر گردد حضور گسترده تر مردم در این شبکه اجتماعی می تواند در حمایت از منافع ملی کشور موثر باشد، گفت: این تصمیمی است که مسئولان ذیربط باید بگیرند. من با توجه به نوع رفتاری که کاربران مختف در کشورهای مختلف در این شبکه اجتماعی دارند احساس می کنم حضور گسترده کاربران ایرانی می توانست برخی حرکاتی که در توئیتر علیه ما می گردد را بیشتر پاسخ دهد.

وی ادامه داد: اکنون بیشتر حضور در توئیتر از ایرانی ها کسانی هستند که با ما روابط خوبی ندارند. بیشتر از خارج راهنمایی می گردد به خصوص از سوی سعودی ها و آمریکایی ها در این زمینه یک حرکت گسترده ای وجود دارد و من تعجب می کنم از این شرکت ها (توئیتر، گوگل) که حساب های ایرانی ها را بسته اند اما این حساب های فیک (جعلی) که کاملا معین است که از این کشورها راهنمایی می گردد و بعضا به صورت ربات عمل می نمایند کماکان فعال هستند. چنانکه هربار می بینید یک حجم وسیعی از حرف های خلاف آداب و شئونات انسانیت در اینجاها مطرح می گردد.

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان ادامه داد: به هر حال من احساس می کنم حضور گسترده تر کاربران واقعی ایرانی که مردم خودمان هستند می تواند یک پادزهری باشد برای این حضور بسیار هماهنگ گردیده و در واقع خریداری گردیده برخی از افراد واقعی و عموما غیرواقعی ایرانی در توئیتر.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حمایت ظریف از برطرف فیلترینگ توئیتر در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت ظریف از برطرف فیلترینگ توئیتر در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید