تکمیل اجرای 12عنوان دستورالعمل فنی جدید در سازمان نقشه برداری

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، تهران- خبرنگاران- مدیر برنامه ریزی و بودجه، پژوهش و استانداردهای سازمان نقشه برداری کشور گفت: تدوین 12 عنوان دستورالعمل فنی جدید که از سال قبل شروع شد، سال جاری تکمیل و اجرا می گردد.

تکمیل اجرای 12عنوان دستورالعمل فنی جدید در سازمان نقشه برداری

به گزارش روز سه شنبه وبلاگ عینک آفتابی شیک از روابط عمومی سازمان نقشه برداری کشور، فرهاد کیانی فر نتیجه اهم اقدامات و فعالیت های این بخش از سازمان را به انجام رسیدن 943 عنوان استاندار ملی بیان نمود و گفت: به نیابت از مرجع استاندارد، سازمان نقشه برداری کشور مسئولیت دبیری کمیته متناظر ایزو TC211 را نیز بر عهده دارد.

وی، اظهارنظر فنی در مورد پیش نویس استانداردهای بین المللی در حال تدوین در حوزه نقشه و اطلاعات مکانی را، وظیفه این کمیته مطرح نمود و اضافه کرد: تاکنون آنالیز و اظهارنظر فنی در مورد 3 عنوان پیش نویس استاندارد بین المللی ارجاعی به کمیته متناظر ایزو نیز به انجام رسیده است.

وی درباره اعضای این کمیته گفت: کمیته مذکور شامل هیات رئیسه (رئیس، نایب رئیس و دبیر) و 30 عضو از متخصصان، اساتید دانشگاهی و فعالان بخش خصوصی است که در حال حاضر اعضای هیات رئیسه آن همگی از کارشناسان سازمان نقشه برداری کشور هستند.

کیانی فر با بیان اینکه تدوین، بازنگری استانداردها و دستورالعمل های مورد احتیاج حوزه فنی سازمان نیز از دیگر وظایف این بخش است، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از دهها عنوان استاندارد و دستورالعمل در این زمینه تدوین و بازنگری شده که تعدادی از آنها به وسیله پورتال سازمان نقشه برداری کشور در دسترس است.

علمی 9014**1485

منبع: ایرنا

به "تکمیل اجرای 12عنوان دستورالعمل فنی جدید در سازمان نقشه برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل اجرای 12عنوان دستورالعمل فنی جدید در سازمان نقشه برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید