آمریکا با آتش بازی نکند، به فتنه انگیزی دیوانه وار انتها دهید

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک به نقل از رویترز، چین به سفر کلی کرافت نماینده آمریکا در سازمان ملل، به تایوان واکنش نشان داد.

آمریکا با آتش بازی نکند، به فتنه انگیزی دیوانه وار انتها دهید

نماینده آمریکا در سازمان ملل میخواهد هفته آینده به تایوان سفر نموده و با مقامات ارشد این کشور ملاقات کند. دفتر نمایندگی آمریکا در سازمان ملل بامداد امروز آدینه با اعلام برنامه سفر کرافت به تایوان، گفت او قرار است حمایت قوی و مداوم دولت آمریکا از صندلی بین المللی تایوان را تقویت کند.

طبق این بیانیه، سفر نماینده آمریکا در سازمان ملل به تایوان از روز چهارشنبه 13 ژانویه تا آدینه (بیست وچهارم تا بیست وششم دی) خواهد بود.

دولت چین اما ضمن مخالفت شدید با سفر کرافت به تایوان، گفت این اقدام بازی کردن با آتش است.

به نوشته رویترز، نمایندگی چین در سازمان ملل با صدور بیانیه ای در واکنش به این سفر گفت: ما به ایالات متحده یادآوری می کنیم که هر کسی با آتش بازی کند، خودش را می سوزاند. ایالات متحده بهای سنگینی را بابت اقدامات نادرستش پرداخت خواهد نمود.

در این بیانیه آمده است: چین قویاََ از ایالات متحده می خواهد فتنه انگیزی های دیوانه وار خود را سرانجام داده، ایجاد دشواری های جدید برای روابط آمریکا-چین و همکاری های دو کشور در سازمان ملل را متوقف نموده و بیش از این راستا اشتباه خود را ادامه ندهد.

وزارت خارجه تایوان نیز امروز بیان کرد کرافت قرار است در سفر به تایپه، با تسای اینگ وِن رئیس جمهور این کشور ملاقات کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آمریکا با آتش بازی نکند، به فتنه انگیزی دیوانه وار انتها دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا با آتش بازی نکند، به فتنه انگیزی دیوانه وار انتها دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید