دوچرخه سواری

4 کتاب گردشگری الهام بخش که هر جهانگردی باید بخواند

کتاب گردشگری | کتاب های گردشگریشاید تا حالا کتاب های گردشگری را نخوانده باشید و اصلا ندانید چه موضوعی دارند اما در یک جمله، کتاب های گردشگری می توانند نیروی عجیبی را در شما پرورش دهند و اگر آدم اهل سفری باشید، قطعا این کتاب ها را دوست خواهید داشت. کتاب...

14 شهریور 1401

وقتی نفر آخر مسابقه با خوش شانسی اول می شود

در مسابقات رشته های مختلف کوشش و کوشش فراوان برای رسیدن به قهرمانی تاثیر زیادی دارد اما در برخی موارد اینگونه نیست.

3 تیر 1401

از والیبال ساحلی تا فوتبال بچه ها کار در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرنگاران، امیر محسنی در خصوص ویژه برنامه های این سازمان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاری مراسم دهه فجر با شکل و شمایل متفاوتی اجرا خواهد شد.

14 اسفند 1399

چطور می توانیم با رعایت بعضی موارد از مبتلا شدن به دیابت جلوگیری کنیم؟

دیابت بر خلاف نامش اصلا شیرین نیست و از آن دست بیماری های به شدت خطرناک و آسیب زننده ای است که می تواند زندگی فرد مبتلایی را که کنترلی بر بیماری اش ندارد، حتی بیش از ابتلا به سرطان تحت تاثیر قرار دهد.

24 آذر 1399

5 نکته که قبل از خرید دوچرخه ثابت باید بدانید

در این روز ها که به دلیل کرونا نباید در مکان های شلوغ حضور داشته باشیم و نمی توانیم به باشگاه ورزشی برویم یک انتخاب مناسب برای حفظ تناسب اندام و ورزش در منزل خرید دوچرخه ثابت است.

29 شهریور 1399

راهنمای جامع سفر به شهر ریو دو ژانیرو &ndash قسمت دوم

سفر به شهر ریو دو ژانیروهمراهان همیشگی خبرنگاران در مقاله قبل با شهر ریو دو ژانیرو ، آب و هوا و حمل و نقل در آن آشنا شدید. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی کلی بر جاذبه های گردشگری و مراکز خرید و رستوران های ریو دو ژانیروداشته باشیم. با خبرنگاران همراه باشید.

30 شهریور 1398

بهترین شهرهای ساحلی ترکیه برای سفر در تابستان کدامند؟

7٬200 کیلومتر نوار ساحلی، جای تعجب نیست که بیش از 45 میلیون نفر هر سال به ترکیه سفر می نمایند.ویژگی های فرهنگی مشترک، غذاهای سازگار، نزدیک بودن، قیمت مناسب و لازم نبودن ویزا باعث شده گردشگران ایرانی زیادی به خصوص در فصل تابستان به ترکیه سفر نمایند. با توجه...

14 شهریور 1398

اولین تیم دوچرخه سواری روی آب در میناب تشکیل می گردد

محمد امیری رودان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه حدود 12 سال پیش این دوچرخه دریایی اختراع و رونمایی شد، گفت: در مورخه 28 اسفند 1397 اولین تیم دوچرخه دریایی به عنوان رشته جدید ورزشی به جامعه ورزشی کشور ایران معرفی خواهد شد.

7 تیر 1398

جلسه اضطراری فدراسیون دوچرخه سواری بعد از شکست سنگین در بازی های آسیایی

کمیته فنی فدراسیون دوچرخه سواری برای آنالیز علت شکست سنگینی که ایران در بازی های آسیایی 2018 داشت، تشکیل جلسه می دهد.

2 آذر 1397