گل محمدی: قرار نیست از اداره کل ورزش و جوانان تهران بروم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران موضوع ترک این پست حتی در صورت رای نیاوردن در انتخابات فدراسیون قایقرانی را رد کرد.

گل محمدی: قرار نیست از اداره کل ورزش و جوانان تهران بروم

رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک، درباره برگزاری مسابقات شطرنج بین المللی جام فجر در پایتخت گفت: تصور مسئولان فدراسیون هیئت شطرنج استان تهران این بود که 400 نفر در این رویداد حضور داشته باشند، اما 826 نفر شرکت کردند. البته تمام تمهیدات برای بهترین میزبانی فراهم شد که خوشبختانه شطرنج بازانی از 21 کشور حضور داشتند. این استقبال گسترده هم برای ما و هم میزبانی مسابقات بین المللی یک آزمون خوب بود و خوشبختانه با مقام هایی هم که بدست آمد، تعیین شد که ورزشکاران ایران دارای قابلیت های بالایی هستند و همه اینها نشان دهنده رشد شطرنج در ایران است.

وی درباره کمرنگ شدن برگزاری مسابقات جام فجر در رشته های مختلف در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید نمود: بخشی از این شرایط به تقویم های جهانی رشته ها بازمی گردد. شاید پای مشکل اقتصادی هم در میان باشد، اما دلیل اصلی همزمانی با مسابقات بین المللی است و فدراسیون ها قادر به میزبانی نیستند. البته شطرنج سال جاری توانست میزبانی شایسته ای داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره حمایت این سازمان از برگزاری این تورنمنت گفت: ما در این میزبانی مشترک بودیم، یعنی خودمان را شریک می دانیم. تقریباً یک کار مشترک ارائه شد. خوشحالیم که بگوییم هیئت شطرنج تهران و اداره کل نهایت همکاری را داشته است و در تمامی مراحل هم یاری کردیم.

گل محمدی درباره ثبت نامش در انتخابات فدراسیون قایقرانی و اینکه شنیده می گردد هم در صورت رای آوردن و هم رای نیاوردن در این انتخابات، باید تا خاتمه سال از اداره کل استان تهران برود، عنوان نمود: این را می دانم که اگر در انتخابات قایقرانی رای بیاوردم، باید بروم، اما اینکه در صورت رای نیاوردن هم باید بروم را از شما می شنوم. واقعاً درباره موضوع دوم چیزی نشنیده ام. من کارمند وزارت ورزش هستم و هنوز 7 سال دیگر تا بازنشستگی ام باقی مانده است. البته من یک سرباز هستم و هرجا هم که شرایط ایجاب کند، به انجام وظیفه می پردازم. این ترک خدمت نیست، بلکه سنگر جابه جا می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گل محمدی: قرار نیست از اداره کل ورزش و جوانان تهران بروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: قرار نیست از اداره کل ورزش و جوانان تهران بروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید