ناظم الشریعه: صحبت هایم را نموده ام، مدیران تصمیم نهایی را می گیرند، همه می دانند تیم خوب اروپایی کدام است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت که نکات مد نظر خود را برای ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال مطرح نموده و مدیران فدراسیون باید در این باره نظر دهند.

ناظم الشریعه: صحبت هایم را نموده ام، مدیران تصمیم نهایی را می گیرند، همه می دانند تیم خوب اروپایی کدام است

محمد ناظم الشریعه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک، درباره دو ملاقات محبت آمیز تیم ملی فوتسال ایران مقابل ایتالیا گفت: با توجه به زمان کمی که داشتیم، پنج روز فرصت تمرین پیدا کردیم. امکانات خوبی در ایتالیا داشتیم، بازیکنان با انگیزه زیادی به میدان رفتند و 70 درصد نکات فنی را اجرا کردند. دو بازی سخت داشتیم و ایتالیا نیز تیمی بزرگ بود. نباید فکر کنیم همه چیز با این پیروزی تمام شده و باید برنامه ریزی خوبی برای بازیکنان داشته باشیم.

وی با اشاره به تجربه بین المللی کم ملی پوشان فوتسال بیان کرد: بسیاری از این نفرات از جمله سهیل جامدی، برای اولین بار از کشور خارج می شدند. آنها باید بازی نمایند تا درصد اشتباهات شان کاهش یابد. این بازیکنان باید خودشان را در ملاقاتی سنگین نشان می دادند و البته نمره قابل قبولی گرفتند. نباید تنها به نتیجه دو بازی توجه کنیم و به نظرم در هر دو مسابقه بر میدان مسلط بودیم. اصولی (سرپرست کمیته فوتسال) و کامرانی فر (دبیرکل فدراسیون فوتبال) در ایتالیا دیدند چه شرایطی داریم و می توانند در این مورد بهتر صحبت نمایند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد اینکه بعضی کارشناسان اعتقاد داشتند ایتالیا قدرت سابق را ندارد، به وبلاگ عینک آفتابی شیک گفت: تیم های ریشه دار همواره قدرتمند هستند و ایتالیا هفته قبل توانست فرانسه را 6 بر یک شکست دهد. کاری به این صحبت ها ندارم و هر کسی متوجه می گردد تیم خوب و اروپایی کدام است. ایتالیا تیم باکیفیتی بود و مردم و کارشناسان می توانند درباره آن نظر بدهند. برای من فقط تیم ملی و برگزاری بازی های خوب برای این تیم مهم است.

ناظم الشریعه پخش تلویزیونی ملاقات نخست تیم ملی ایران مقابل ایتالیا را اتفاقی مهم دانست و در مورد پخش نشدن بازی دوم گفت: برای ملاقات دوم درهای سالن را بستند و دوربین هم به سالن نیامد. مدیران تیم ایتالیا نشستی با اصولی داشتند و من هم با سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره اردوی این تیم در ایران صحبت کردم. برنامه ریزی می کنیم تورنمنت خوبی با ایتالیا در ایران برگزار کنیم که ایتالیایی ها در این باره مشکل نداشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان نو تیم ملی فوتسال توانایی تکرار موفقیت هایی چون مقام سومی جام دنیای و قهرمانی های متوالی در آسیا را دارند یا خیر، اظهار داشت: قطعاً استعداد خوبی وجود دارد، اما هیچ اتفاقی با یک بازی نمی افتد. بازیکنان ایران تمام کوشش خود را کردند و باید بیشتر به میدان بروند تا راحت تر بازی نمایند. برای بازی کردن با جوانان باید شکیبا باشیم. در دوره های گذشته هم بازیکنان بزرگی در تیم ملی بازی می کردند که آنها رفتند و نوبت به بازیکنان نو رسیده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد آینده کاری خودش در این تیم گفت: تا انتها سال قرارداد دارم و صحبت های لازم را مطرح کردم. همه نکات و برنامه ها را با اصولی و دبیرکل فدراسیون در میان گذاشتیم و مدیران باید تصمیم نهایی را بگیرند. فوتسال می تواند درآمدزا باشد و روی پای خود بایستد. از الان باید به فکر باشیم و ملاقاتهای تدارکاتی خوبی تدارک ببینیم. می توانیم زمانی بین ملاقاتهای لیگ برتر برای بازی های محبت آمیز با کشورهای صاحب سبک فوتسال دنیا در نظر بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناظم الشریعه: صحبت هایم را نموده ام، مدیران تصمیم نهایی را می گیرند، همه می دانند تیم خوب اروپایی کدام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناظم الشریعه: صحبت هایم را نموده ام، مدیران تصمیم نهایی را می گیرند، همه می دانند تیم خوب اروپایی کدام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید