پیرهادی: گفتمان نجات اقتصاد ایران شعار شورای ائتلاف اصولگرایان است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از برگزاری نشست استانی و شورای بانوان این ائتلاف در تهران اطلاع داد.

پیرهادی: گفتمان نجات اقتصاد ایران شعار شورای ائتلاف اصولگرایان است

محسن پیرهادی در گفت وگو با وبلاگ عینک آفتابی شیک، با اشاره به برگزاری همایش اعضا، مسئولان و دبیران استان ها و شورای بانوان ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: این همایش به منظور بروزرسانی آخرین اطلاعات و عملکرد شورای های استانی ائتلاف نیروهای انقلاب طی دو روز در تهران برگزار گردید.

وی با اشاره به برنامه های این همایش تاکید ادامه داد: برگزاری نشست های استانی با حضور مسئولان پهنه های معین شده برای استان های مختلف و برگزاری جلسه ویژه نمایندگان بانوان شورای ائتلاف در استانها با مسئولان کمیته زنان شورای مرکزی ائتلاف نیز از دیگر برنامه های این همایش دو روزه بود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با بیان اینکه مسئولان و دبیران هر استان، ضمن ارائه گزارش کار عملکرد خود، به بیان برنامه های پیش رو در سطح استان برای رسیدن به لیست نهایی انتخابات پرداختند، اظهار کرد:نکته مهم مورد بحث و آنالیز در این همایش اعلام گفتمان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بود که بر اساس تصمیم گیری کمیته گفتمان و تصویب شورای مرکزی، گفتمان نجات اقتصاد ایران به عنوان گفتمان راهبردی ائتلاف نیروهای انقلاب برگزیده شد.

پیرهادی یادآور شد: آنالیز نهایی برای برگزاری دور دوم مجامع استانی ائتلاف نیروهای انقلاب برای رسیدن به گزینه های نهایی در استان ها، دیگر دستور کار این همایش دو روزه بود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به سخنرانی ، تعدادی از شخصیت های کشوری در این همایش اظهارکرد: مهم ترین محور مورد تاکید توسط سخنرانان همایش، لزوم ایجاد و حفظ وحدت حداکثری میان نیروهای انقلاب با هر سلیقه ای بود و قطعا این فرایند در گام جدید ائتلاف در استان ها، یعنی برگزاری مجامع دوم و رسیدن به گزینه های نهایی مورد توافق همه نیروهای انقلاب، موثر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیرهادی: گفتمان نجات اقتصاد ایران شعار شورای ائتلاف اصولگرایان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیرهادی: گفتمان نجات اقتصاد ایران شعار شورای ائتلاف اصولگرایان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید