نکونام: در جام حذفی بازی آسان وجود ندارد و تیم شهرداری کمی ما را غافلگیر کرد، نیازی به قوچان نژاد نداریم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از حریف امشب تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تمجید کرد و گفت در این مسابقات بازی آسان وجود ندارد.

نکونام: در جام حذفی بازی آسان وجود ندارد و تیم شهرداری کمی ما را غافلگیر کرد، نیازی به قوچان نژاد نداریم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، جواد نکونام پس از رجحان 3 بر صفر تیمش مقابل شهرداری نوشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: اول در خصوص تیم حریف صحبت می کنم. به محسن بنگر تبریک می گویم بابت داشتن چنین تیمی. بدون توجه به نام فولاد جسورانه فوتبال بازی کردند و مخصوصاً در 30 دقیقه اول بازی را کنترل کردند و مقداری ما را غافلگیر کردند. معین است تیم بنگر بابرنامه است و امیدوارم در ادامه راه پیروز باشند و بنگر هم در ادامه راه مربیگری پیروز باشد.

وی اضافه کرد: جام حذفی تک بازی است و تکلیف هر تیمی در آن تک بازی معین می گردد. در این جام بازی آسان وجود ندارد. قبل از بازی هیچکس نمی تواند بگوید بازی آسان است یا سخت. به بازیکنانم گفتم در جام حذفی حق اشتباه نداریم تا بتوانیم پیروز باشیم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و سعی می کنیم برترین عملکرد را داشته باشیم تا ببینیم تا کجا می توانیم جلو برویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شرایط پاتوسی شرح داد: قطعاً همینطور است. من بازیکنان را تحت کنترل داشته و دوست دارم پیشرفت نمایند. جلسات خوبی با پاتوسی داشتم و خودش هم ناراحت بود. دیدید که امروز 90 دقیقه بازی کرد و گل زد. در بازی با نساجی هم گل زد. شرایطش خیلی خوب است و امیدوارم همینطور ادامه دهد و باشگاه فولاد از او استفاده کند، چون بازیکن مهمی برای ماست.

نکونام در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در تیمش شرح داد: همواره گفتم، تیم ما ذخیره و فیکس ندارد. همه بازیکنان فیکس و ذخیره هستند، چون براساس احتیاجمان از آنها استفاده می کنیم. سعی می کنیم همه بازیکنان را آماده نگه داریم تا در مواقعی که احتیاج داریم از آنها استفاده کنیم. شما دیدید امروز بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی داشتند. شاید در برخی صحنه ها به خاطر زمین و دوری از شرایط بازی اشتباهات جزئی داشتند، ولی از عملکردشان راضی هستم. فوتبال پرفشاری را انجام دادیم و احتیاج داشتیم اینطور بازی کنیم. از این موضوع خوشحالم. در تیم ما نگاه مثبتی به جوانان تیم وجود دارد. خوشحالم جوانان خوبی داریم.

وی راجع به داوری ملاقات فولاد خوزستان - شهرداری نوشهر گفت: داوری صحنه ای نداشت. به علت اینکه دو تیم فوتبال خودشان را بازی می کردند و مشکل خاصی نبود. داور خوب قضاوت کرد و به او خسته نباشید می گویم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره شایعاتی که پیرامون مذاکره باشگاه فولاد با رضا قوچان نژاد مطرح شده است، گفت: خیر! زمانی که من به فولاد آمدم با او صحبت کردم. او گفت من نمی خواهم فعلاً فوتبال بازی کنم، ما هم از جذب او صرف نظر کردیم. الان هم به وجود قوچان نژاد احتیاج نداریم، چون در آن پست دو بازیکن خوب و آماده داریم و جوانانی داریم که بعد از این دو بازیکن کنار ما هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نکونام: در جام حذفی بازی آسان وجود ندارد و تیم شهرداری کمی ما را غافلگیر کرد، نیازی به قوچان نژاد نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: در جام حذفی بازی آسان وجود ندارد و تیم شهرداری کمی ما را غافلگیر کرد، نیازی به قوچان نژاد نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید