علیرضا اکبرپور : استقلال برای قهرمانی خیلی کار دارد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، تهران (پانا) - مهاجم پیشین آبی پوشان می گوید تیم ساپینتو نامنظم بازی می نماید و برای قهرمانی خیلی کار دارد.

علیرضا اکبرپور : استقلال برای قهرمانی خیلی کار دارد

علیرضا اکبرپور درباره تساوی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم و تیم ساپینتو برنامه نداشت. این تیم فصل گذشته قهرمان شده و انتظار بالایی از آبی پوشان می رود چراکه بیشتر بازیکنان فصل قبل حفظ شدند و چند بازین خوب هم به تیم ملحق شدند.

وی اضافه نمود: ساپینتو باید قبل از آغاز لیگ ترکیب اصلی تیم را بدست می آورد، اردوهای تدارکاتی و بازی های محبت آمیز نیز برای همین است تا سرمربی ترکیب ایده ال خودش را پیدا کند. اما با اینکه 4 هفته از لیگ برتر می گذرد این مربی پرتغالی هنوز ترکیب تیمش را نمی شناسد و هر هفته شاهد تغییراتی در تیم هستیم که نشان می دهد ساپینتو شناخت خوبی از استقلال ندارد.

مهاجم اسبق آبی پوشان ادامه داد: استقلال برای قهرمانی خیلی کار دارد و به این شکل اگر ادامه دهد، قطعا به مشکل خواهد خورد. بازیکنان تیم باید جسارت و دوندگی بیشتری را نسبت به سال قبل داشته باشند. متاسفانه در خط هافبک استقلال فاقد یک بازیکن خلاق و پاسور است و این مشکل در چند فصل اخیر مشهود بوده است به همین علت پاس مناسب به مهاجمان تیم نمی رسد و مهاجمان تیم عملا کارایی نخواهند داشت. در گذشته سیروس دین محمدی هر زمان صاحب توپ می شد من می دانستم در کدام فضا می خواهد پاس بدهد و به سرعت برای خودم فضا سازی می کردم تا توپ در موقیت خوبی نصیب من گردد. واقعا هم باید بگویم پاس های پشت دفاع را عالی ارسال می کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "علیرضا اکبرپور : استقلال برای قهرمانی خیلی کار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا اکبرپور : استقلال برای قهرمانی خیلی کار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید