میزبان زخم خورده دنبال قهرمانی است، از کار با جوانان لذت می برم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، حسین اوجاقی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: روند انتخاب نفرات اصلی تیم ملی در اوزان مختلف همانند سالهای گذشته است. در این خصوص با کسی تعارف نداریم و همه مدعیان باید در مراحل مختلف رقابتهای انتخابی شرکت نمایند و پس از عبور از این راستا به عنوان ملی پوش معرفی شوند.

میزبان زخم خورده دنبال قهرمانی است، از کار با جوانان لذت می برم

وی ادامه داد: در این دوره هم مسابقات ورود به اردو با حضور متوسط 7 ووشوکار در اوزان مختلف برگزار و درنهایت دو نفر برتر هر وزن به اردو دعوت شده و در این مرحله نیز باید سه بار باهم مبارزه نمایند که هر ووشوکاری که به دو پیروزی برسد به عنوان نفر اول همان وزن انتخاب خواهد شد. تا کنون نیز این برنامه به صورت منظم اجرا شده و ترکیب تیم ملی در همه اوزان تعیین شده است.

سرمربی تیم ملی با اشاره به برگزاری دیدار انتخابی بین صبری و گرشاسبی ادامه داد: صبری برای دومین بار پیروز شد، ولی ما از قبل اعلام نموده بودیم که با شاید در بعضی اوزان جابجایی داشته باشیم، چرا که به دنبال انتخاب بهترین ها هستیم. به همین دلیل بین خورشیدی، کرشاسبی، سهندی و صبری در دو وزن رقابتهای انتخابی را 19 مردادماه برگزار خواهیم کرد.

اوجاقی اضافه نمود: سهمیه هر کشور برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا 5 سانداکار است که ما در همه اوزان نفرات اصلی خود را انتخاب نموده و پس از طی کردن مراحل متعدد اردوها نفرات اعزامی به مسابقات دنیای را انتخاب خواهیم کرد. ملاک ما هم برای انتخاب وضعیت فنی، آمادگی جسمانی و روحی ملی پوشان از یک سو و شرایط تیم های رقیب و ترکیب نفرات آنهاست. در هر وزنی که شانس بیشتری برای کسب مدال طلا داشته باشیم، نفرات خود را گزینش خواهیم کرد.

وی در خصوص غیبت ملی پوشانی چون قلی پور و تقوی در این دوره از مسابقات دنیای گفت: ما دو ملی پوش عنوان دار خود را به دلایل مختلف در ترکیب این دوره نداریم، ولی جوانانی در اردو حضور دارند که با در رده های نوجوانان و جوانان مدال دنیای و آسیایی کسب نموده و تجربیات خوبی دارند. هر چندکار ما سخت است، ولی جای نگرانی نیست، پیش از این با اعتماد به جوانان نتیجه خوبی گرفته ایم و در این دوره نیز این جوانان پاسخ اعتماد ما را به خوبی خواهند داد. در کل از کار با جوانان با آتیه که تشنه پیشرفت هستند لذت می برم.

سرمربی تیم ملی در خصوص برنامه های تمرینی تا پیش از حضور در رقابتهای دنیای هم گفت: یک اردو در سمنان خواهیم داشت و یک مرحله نیز در خراسان رضوی داریم و سه مرحله باقی مانده را در تهران تمرین می کنیم. در کوششیم تا با تمرینات خاص و ویژه ملی پوشان را به آمادگی لازم برسانیم.

اوجاقی در خاتمه گفت: دوره قبل عنوان قهرمانی دنیا را از چین گرفتیم و در این دوره چینی های میزبان زخم خورده به دنبال رسیدن به صندلی قبلی خود هستند. در این مورد کار دشواری پیش رو داریم ولی ما به جوانان خود اعتماد داریم و برای ایستادن دوره بر روی سکوی نخست دنیا کوشش مضاعفی خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "میزبان زخم خورده دنبال قهرمانی است، از کار با جوانان لذت می برم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبان زخم خورده دنبال قهرمانی است، از کار با جوانان لذت می برم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید