بازگشت بازیکن دو رگه بسکتبال به ایران برای همراهی تیم ملی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، مایک رستم پور از جمله بازیکنان دو رگه بسکتبال است که تجربه چند دوره همراهی تیم ملی در میادین مختلف آسیایی و جهانی را دارد. وی که با تیم ملی بسکتبال در جام جهانی 2019 چین هم حضور داشت و با این تیم سهمیه المپیک توکیو را به دست آورد یکی از نفراتی است که نامش در فهرست اردونشینان این تیم برای شرکت در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا هم قرار گرفته است.

بازگشت بازیکن دو رگه بسکتبال به ایران برای همراهی تیم ملی

این بازیکن ایرانی - آمریکایی طبق هماهنگی اجرا شده فردا چهارشنبه از آمریکا به تهران سفر می نماید تا از اولین روز اردوی تیم ملی در ترکیب اردونشینان حاضر گردد.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال آدینه در محل اردوی این تیم در تالار بسکتبال آزادی حاضر می شوند تا تست PCR بدهند و از روز شنبه هم با لحاظ کردن نتایج این تست ها تمرینات شان را زیر نظر مهران شاهین طبع شروع نمایند.

طبق اعلام فیبا آسیا و به دلیل شیوع و گستردگی ویروس کرونا، ملاقاتهای پنجره دوم رقابت های انتخابی کاپ آسیا به صورت متمرکز برگزار می گردد. ملاقاتهای این پنجره در گروه E که ایران هم در آن قرار گرفته است به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

در این پنجره از مسابقات، ملی پوشان بسکتبال ایران 8 آذرماه به مصاف عربستان می فرایند و 10 آذرماه هم با سوریه ملاقات خواهند داشت. تیم ملی چهار روز پیش از ملاقات اول راهی قطر خواهد شد.

مایک رستم پور سال گذشته هم تیم ملی بسکتبال را در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا همراهی کرد. در آن پنجره از رقابت ها، تیم ملی ایران در استادیوم آزادی دو ملاقات برابر سوریه و قطر برگزار کرد و در هر دو ملاقات هم حریفانش را با شکست روبرو کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازگشت بازیکن دو رگه بسکتبال به ایران برای همراهی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بازیکن دو رگه بسکتبال به ایران برای همراهی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید