مهلت ثبت نام در دانشگاه پیغام نور امروز، 21 مهر ماه خاتمه می یابد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان و انتخاب واحد دانشگاه پیغام نور امروز، 21 مهر ماه به وسیله سامانه آموزشی گلستان انتها می یابد.

مهلت ثبت نام در دانشگاه پیغام نور امروز، 21 مهر ماه خاتمه می یابد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ عینک آفتابی شیک، مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان و انتخاب واحد در دانشگاه پیغام نور امروز 21 مهرماه 98 انتها می یابد.

با توجه به درخواست های مکرر دانشجویان و حجم بالای پذیرفته شدگان در دانشگاه پیغام نور با موافقت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مهلت ثبت نام و انتخاب واحد تا 21 مهر تمدید شد.

کلیه پذیرفته شدگان نهایی کارشناسی 98 صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیغام نورمی توانند با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir و یا مراجعه به مراکز و واحد ها برای ثبت نام اقدام نمایند.

گفتنی است؛ داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه پیغام نور از مزایایی همچون تحصیل همزمان در دو رشته ، پایین ترین شهریه دانشگاهی، اختیاری بودن حضور در کلاس های درس، شرایط ویژه برای کارمندان، شاغلین و بانوان خانه دار، سهولت در تغییر رشته و مهمانی در شهر مورد نظر دانشجو، معین شهر محل برگزاری امتحانات انتها ترم به انتخاب دانشجو و برگزاری کلاس های درس به صورت حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی ترکیبی برخوردار خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مهلت ثبت نام در دانشگاه پیغام نور امروز، 21 مهر ماه خاتمه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در دانشگاه پیغام نور امروز، 21 مهر ماه خاتمه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید