معرفی روستای ارنگه کرج Arangeh

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، روستای ارنگه کرج، یکی از زیباترین و دیدنی ترین روستاهای این منطقه محسوب می گردد . ارنگه دارای باغ های بسیاری است که از مهمترین میوه های آن به سیب قرمز، گیلاس، گردو، گلابی، توت میشه اشاره نمود. در ادامه مطلب همراه خبرنگاران باشید تا با این روستای زیبا بیشتر آشنا شوید.

معرفی روستای ارنگه کرج Arangeh

بلیط هواپیما در طاهاگشت

حضور در روستای ارنگه، با دارا بودن طبیعتی زیبا و چشم نواز می تواند به خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی برای شما عزیزان تبدیل شود. جایی که در ابتدای ورود قبرستانی تاریخی را می بینید که آثار و بقایای قبرهای قدیمی زرتشت را در خود جای داده است. ویژگی جالب و مثبت این قبرستان، دنج و باصفا بودن آن می باشد.

وجود حوضی پر از آب زلال، درخت های توت بلند و نیمکت هایی آبی رنگ برای استراحت و برطرف خستگی مهر تأییدی بر این ادعاست.ارنگه دارای باغات بسیاری می باشد که از مهم ترین میوه های آن به سیب زرد، گیلاس، آلبالو، گردو، گلابی و توت می توان اشاره نمود. ضروری است ذکر شود در حال حاضر ارنگه بزرگ به صورت دهکده ای زیبا و خانه هایی ویلایی بوده و قیمت زمین در آن رو به افرایش است.

یکی دیگر از جاذبه های این روستا، وجود دره ای به نام هفت چاه یا هفت چشمه می باشد که واقعاٌ ارزش دیدن را دارد. تپه قلعه ها، یکی از مکان های تاریخی روستای ارنگه کرج بوده که برطبق گفته های مردمان محلی قدمت آن به دوره زرتشتیان باز می شود.

مردمان خون گرم و مهمان نواز روستای ارنگه کرج، از شما استقبال گرمی به عمل آورده و به صرف میوه های خوشمزه در باغ های خود دعوتتان می نمایند. توصیه ما به شما در هنگام بازدید از این روستا، یاری دریافت از هدایت محلی می باشد. این گونه، محال ممکن است که در میان باغ های فراوان این منطقه گم شوید.

پیشنهاد تور

تور گروهی زمینی وان ترکیه (ویژه آبان ماه)

موقعیت روستای ارنگه

روستایی زیبا و خوش آب و هوا و با تاریخی کهن در 18 کیلومتری شهرستان کرج واقع شده است. فاصله ارنگه تا خیابان اصلی (جاده چالوس)2 کیلومتر می باشد که آسفالت می باشد. محله کالارگر یکی از محلات این روستا می باشد. این روستا دارای قبرستان قدیمی می باشد که به وضوح می توان سنگ های بسیار قدیمی و کهن را مشاهده کرد. تپه ای به نام کارنه در این روستا وجود دارد که بسیار تاریخی و با قدمت زیادی می باشد.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت دندان ارتودنسی

منبع: تاپ تراول

به "معرفی روستای ارنگه کرج Arangeh" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی روستای ارنگه کرج Arangeh"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید