مشتاقی: اشکانی مربی ناموفقی نبود، حیف است بنا از او استفاده نکند، صالحی زاده بولدوزر بود، روی اسمش قسم می خوردم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: من روی صالحی زاده قسم می خوردم آنقدر که بچه پاک و مومنی بود، تعجب کردم چطور این بلا سرش آمده، شاید واقعا چیزی به او خورانده اند.

مشتاقی: اشکانی مربی ناموفقی نبود، حیف است بنا از او استفاده نکند، صالحی زاده بولدوزر بود، روی اسمش قسم می خوردم

بهرام مشتاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک در خصوص وضعیت شورای فنی بعد از انتخاب محمد بنا گفت: پیش از جام تختی، شورای فنی تشکیل جلسه داد تا موارد مربوط به این رقابت ها و وضعیت کشتی فرنگی مورد آنالیز قرار بگیرد. جلسه خوبی هم بود که علاوه بر بنا و من؛ علی آبادی و بنی تمیم در آن حضور داشتند.

وی در خصوص عملکرد تیم منتخب کشتی فرنگی در جام وهبی امره ترکیه تاکید نمود: این رقابت ها به نوعی یک دست گرمی برای محمد بنا بود، ماه آینده هم تیم در مجارستان محک می خورد که جزو سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی است و بعد از آن کار مهم ما در مسابقات قهرمانی آسیاست. با توجه به اینکه سال آینده مسابقات گزینشی المپیک را در پیش داریم، به همین دلیل مسابقات جهانی خیلی برای مان اهمیت دارد.

این پیشکسوت کشتی فرنگی ادامه داد: خوشبختانه جهت خوبی پیش روی مان هست، بعد از گرفتاری هایی که پس از بازی های آسیایی جاکارتا تجربه کردیم، در بحث راهنمایی تیم ملی فرنگی مباحثی پیش آمد و صحبت از تغییر و تحول شد که البته کادرفنی تیم ملی در آن مقطع تغییری نکرد، اما این مسئله روی تیم تاثیر گذاشت. حالا الحمدالله وضعیت بهتر است و راه کشتی ما تا المپیک هرچند سخت، اما روشن است. ما پتانسیل خوبی داریم، مثلا همین امین کاویانی نژاد که در وهبی امره طلا گرفت یا پویا ناصرپور که به مدال نقره رسید، اینها در یکی دو سال اخیر کشتی های خوب و امیدوارکننده ای گرفته اند و قطعا نسل جدیدی از کشتی را خواهند ساخت.

مشتاقی ادامه داد: اگر بخواهیم به فکر تکرار نتایج لندن در توکیو باشیم، خطای بزرگی نموده ایم. باید از آن سه طلا و آن نتایج فوق العاده به عنوان یک خاطره خوب و فراموش نشدنی یاد کنیم، چون حالا دیگر سوریان، نوروزی و رضایی و باقی نفرات را نداریم، اما قول می دهم در المپیک 2024 نسل خوبی مجددا در مسابقات شرکت خواهند کرد. البته من اعتقادم این است که می گردد از علی اشکانی هم استفاده کرد. او عملکرد خوبی درکادرفنی تیم ملی نوجوانان داشت و آدم ناموفقی نبود. بنا می تواند از این مربی هم در تیم های ملی استفاده کند.

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص محرومیت 4 ساله صالحی زاده توضیح داد: از این اتفاق خیلی متاسف شدم. البته ماه هاست که از این خبر آگاه هستیم اما امیدوار بودیم که حقانیت این بچه اثبات گردد. باور کنید من روی این کشتی گیر قسم می خوردم آنقدر که بچه پاک و مومنی بود و تعجب کردم چطور این بلا سرش آمده، شاید واقعا چیزی به او خورانده اند و این حقش نبود، درست مثل بچه عسگری محمدیان که او هم اهل این حرف ها نبود و خیلی ناخواسته دوپینگش مثبت از آب درآمد و محروم شد. این بچه ها واقعا حیف هستند. من اسم صالحی زاده را گذاشته بودم بولدوزر، اگر سعدالله یف تانک روس ها بود، صالحی زاده هم مثل بولدوزر حریفانش را شکست می داد، متاسفم که فعلا او را از دست داده ایم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مشتاقی: اشکانی مربی ناموفقی نبود، حیف است بنا از او استفاده نکند، صالحی زاده بولدوزر بود، روی اسمش قسم می خوردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتاقی: اشکانی مربی ناموفقی نبود، حیف است بنا از او استفاده نکند، صالحی زاده بولدوزر بود، روی اسمش قسم می خوردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید