محمد مایلی کهن: در اتفاقات فینال جام حذفی گناه فتاحی چه بود؟، درگیری ها زیاد است چون حال مردم خیلی خوب است!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، محمد مایلی کهن، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چه کسی مسئولیت امنیت و برقراری نظم مسابقات را برعهده دارد؟ آیا مسئولیت نظم و امنیت با فتاحی است؟

محمد مایلی کهن: در اتفاقات فینال جام حذفی گناه فتاحی چه بود؟، درگیری ها زیاد است چون حال مردم خیلی خوب است!

محمد مایلی کهن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک، درباره اتفاقات و حواشی پیش آمده در برگزاری فینال جام حذفی گفت: درباره چه چیزی از بازی فینال جام حذفی صحبت کنم؟ ما آفتابه سارق را می گیریم! به نظر شما مقصر چه کسی بوده است؟ کسی تصور می کرد این همه آدم به استادیوم برود؟ باید منصفانه قضاوت کنیم.

وی ادامه داد: فتاحی جوان است و برخی وقت ها تند می رود، ولی در این قضیه تقصیرش چه بود؟ من رابطه ام با فدراسیون خوب نیست و رابطه مناسبی نداریم، اما باید بگویم فتاحی گناهش چه بوده است؟ آیا مسئول برقراری نظم و امنیت استادیوم فتاحی است؟ باید منصفانه قضاوت کنیم، نه اینکه اگر با کسی مشکل داریم، زود تصمیم گیری و برخورد کنیم. باید یک مقدار بازتر و منصفانه تر فکر کنیم و به دور از حب و بغض صحبت کنیم. چه کسی مسئولیت امنیت و برقراری نظم مسابقات را برعهده دارد؟ آیا مسئولیت نظم و امنیت با فتاحی است؟ به فتاحی چه ربطی دارد. منتها می گویم ما همواره دنبال آفتابه سارق هستیم.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که داماشی ها هم حق داشتند، گفت: من نگفتم که داماشی ها حق ندارند، طبیعی است که آنها هم برای حضور طرفداران شان در استادیوم حق داشتند.

مایلی کهن در خصوص اینکه ناظر مسابقه گفته است تا دو ساعت قبل از آغاز بازی هم برای تماشاگران داماش جا بوده است و بعد از آن تماشاگران هجوم آوردند و طرفداران داماش نتوانستند به استادیوم بیایند، مطرح کرد: بله اینکه دیگر برعهده فتاحی و انوری و... نیست، این وظیفه پلیس است، منتها کسی زورش به پلیس نمی رسد و یقه فتاحی را می گیریم. مگر قدرت اجرایی فتاحی چیست؟ وظیفه او این است که مسابقات را برگزار کند و هر مسابقه ای یک پروتکل دارد. چرا این جلسات قبل از مسابقات را برگزار می نمایند و همه از پلیس و فرماندار و استاندار و ... درگیر آن می شوند؟ طبعاً هر کس مسئولیت خودش را باید انجام دهد. منتها همواره در مملکت ما مقصر آفتابه سارق هست و مشکل این است.

وی در خصوص این موضوع که حساسیت ها در این فصل لیگ خیلی زیاد بود و درگیری های زیادی رخ داد، توضیح داد: دلیلش را نمی دانید؟ دلیلش این است که وضع مردم و جامعه خیلی خوب است! ما دچار خودتحریمی هستیم و خودمان خودمان را تحریم کردیم. وقتی می گویند از ساعت 3 بعدازظهر استادیوم پر بوده است، آیا مسئول ورود تماشاگران به استادیوم فتاحی است؟ ببینید نیروی انتظامی ما هم زحمت می کشند، ولی باید یک مقدار واقع بینانه تر و منصفانه تر به قضایا نگاه کنیم. نباید تسویه حساب شخصی کنیم. روز قبل از بازی داماش و پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان اروپا را می بینیم و بعد از آن می رسیم به فینال جام حذفی با این کیفیت برگزاری! سال به سال دریغ از پارسال می شود. اصل این اتفاقات به مسائل جامعه برمی شود و خداراشکر که دیشب کسی از بین نرفت. من نمی دانم با این وضعیت خانواده ها چطور جرأت می نمایند بچه های شان را به استادیوم می آورند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمد مایلی کهن: در اتفاقات فینال جام حذفی گناه فتاحی چه بود؟، درگیری ها زیاد است چون حال مردم خیلی خوب است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد مایلی کهن: در اتفاقات فینال جام حذفی گناه فتاحی چه بود؟، درگیری ها زیاد است چون حال مردم خیلی خوب است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید