می خواهند تیم دیگری را جای پرسپولیس روانه لیگ قهرمانان آسیا نمایند!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، افشین پیروانی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان با اشاره به اتفاقاتی که در ابتدای بازی بابت تبلیغات محیطی به علت اختلاف نظر سازمان لیگ و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افتاد و باعث تأخیر 30 دقیقه ای در آغاز این ملاقات شد، گفت: واقعا زشت است بازیکنان ما نیم ساعت داخل رختکن بمانند و چیزی هم اعلام نکنند.

می خواهند تیم دیگری را جای پرسپولیس روانه لیگ قهرمانان آسیا نمایند!

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره گران شدن مبلغ اجاره استادیوم آزادی اضافه کرد: مگر می خواهیم در ویمبلی لندن بازی کنیم که چنین ارقام میلیاردی می خواهند. ما این پول ها را نداریم. شرایط تیم را هم که از لحاظ اقتصادی می بینید.

او در پاسخ به اینکه استقلالی ها چنین مبلغی را پرداخت کردند گفت: حتما آن ها پول دارند که می دهند اما ما چنین رقم هایی نداریم.

پیروانی ادامه داد: ما 40 - 50 میلیون طرفدار داریم که بیننده بازی هستند و می خواهند فوتبال تیم خود را ببینند. این درست نیست که تیم را نیم ساعت در رختکن نگه داریم و بگوییم مشکل تبلیغات محیطی به وجود آمده است. این موضوع هم داستانی برای بازی ها شده است که باید حل نمایند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره میزان دریافتی اعضای پرسپولیس ضمن تأیید پنج درصد گفت: بله! همین میزان دریافتی داشته ایم. امیدوارم مسائل حل گردد.

او درباره مسائل به وجود آمده برای پرسپولیس جهت حضور در لیگ قهرمانان 2022 آسیا تاکید نمود: من دارم هشدار می دهم. آقایان مگر نمی گویند مشکل داریم چرا نمی گویند. اگر شما وبلاگ عینک آفتابی شیک می دانید من هم می دانم. این همه مدت گذشته اما نمی گویند چه موضوعاتی وجود دارد تا انها را حل کنیم. من هشدار می دهم که می خواهند تیم دیگری را جایگزین پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می خواهند تیم دیگری را جای پرسپولیس روانه لیگ قهرمانان آسیا نمایند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهند تیم دیگری را جای پرسپولیس روانه لیگ قهرمانان آسیا نمایند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید