نفت و پرسپولیس بی کیفیت بودند ، منصوریان به خوبی حواشی را کنترل می نماید

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، خبرنگاران/خوزستان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال جوانان با بیان این که لیگ بیست و یکم را برای نفت خیلی پر خطر می بینم، گفت: به نظرم منصوریان در مجموعه نفت فوق العاده حرفه ای کار می نماید و توانسته خیلی خوب حواشی را کنترل کند.

نفت و پرسپولیس بی کیفیت بودند ، منصوریان به خوبی حواشی را کنترل می نماید

شاهین رحمانی در گفت و گو با وبلاگ عینک آفتابی شیک، با بیان این که فوتبال بی کیفیت واقعیت فوتبال ایران است، اظهارکرد: ریشه این فوتبال بی کیفیت نیز در تمام مدارس فوتبال و در نوع پرورش بازیکنان است. در دو سه سال اخیر به جز مهدی قاعدی هیچ تیمی نتواسته است یک بازیکن 16، 17 ساله را معرفی کند و این نشان می دهد بازیکنان پایه در تمام تیم ها از بین رفته اند و مربیان نیز برای حفظ جایگاه خود و به دست آوردن منابع اقتصادی به موفقیت های تک ساله روی می آورند.

وی گفت: موفقیت تک ساله نیز چیزی جز این فوتبال بی کیفیت نخواهد و به نظر من سال جاری به جز تیم نساجی و بعضی اوقات گل گهر که فوتبال با کیفیتی انجام می دهند، مابقی تیم ها فاقد کیفیت لازم هستند.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان بعلاوه درباره ملاقات نفت و پرسپولیس نیز گفت: در این بازی هر دو تیم فوتبال بی کیفیتی را به نمایش گذاشتند. ایراد نفت آبادان در بازی با پرسپولیس این بود که بازی را بسط نمی داد و به کناره ها نمی برد، آن هم به علت این که تیم از نظر بدنی بسیار عقب است، ضمن این که فاصله طیبی در دفاع و شروین بزرگ در خط حمله بسیار بود و پرسپولیس نیز از فاصله بین خطوط نفت استفاده و موقعیت سازی می کرد.

وی اضافه نمود: نفت واقعا تیم بی تحرکی است و همین نیز می تواند برای آن بسیار خطرناک باشد. این فصل را برای نفت خیلی پر خطر می بینم. البته به نظرم منصوریان در مجموعه نفت فوق العاده حرفه ای کار می نماید و اصلا خود را اسیر حواشی نمی نماید و هیچ گاه وارد مباحث اقتصادی نمی نماید و با تمام وجود کار می نماید.

رحمانی بیان نمود: تیم های منصوریان معمولا در آغاز لیگ خوب عمل نمی نمایند. استقلال 57 امتیازی که با منصوریان در لیگ دوم شد، در پنج هفته اول تنها سه امتیاز کسب کرد. حتی نفت تهران که با منصوریان در لیگ سوم شد، آن هم در چهار هفته اول 4 امتیاز داشت. تمام تیم های منصوریان در پنج هفته اول آغاز خوبی ندارند اما مشکل منصوریان سال جاری این است که پنچ هفته دوم او در نفت آبادان با تیم های گل گهر، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و پیکان است، یعنی اگر از سه ملاقات به جای مانده امتیاز نگیرد، کارش سخت می گردد.

وی مطرح کرد: بحث اقتصادی امروز حرف اول را در فوتبال می زند اما برای من این سوال وجود دارد آیا تیم های اروپایی هم در پی منابع نفتی هستند تا بتوانند تیم داری نمایند؟ کار ما اشکال دارد و واقعیت این است که باشگاه های ما برای کم کردن هزینه باید فراوری بازیکنان داشته باشند که در این بخش ضعیف هستند و باشگاه نفت آبادان نیز در این بخش اصلا حرکتی ندارد و این مهم را به این که پول نداریم و اعضای هیات مدیره حکم های یک ساله دارند و نمی توانیم برنامه دراز مدت داشته باشیم، منوط می نمایند. باید بگویم برنامه دراز مدت اصلا احتیاج به پول ندارد. اما نکته جالب این است که مدیریت باشگاه این حواشی را وارد مجموعه می نماید اما منصوریان خیلی خوب حواشی را کنترل می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نفت و پرسپولیس بی کیفیت بودند ، منصوریان به خوبی حواشی را کنترل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت و پرسپولیس بی کیفیت بودند ، منصوریان به خوبی حواشی را کنترل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید