صعود شاگردان قطبی به رتبه سوم سوپرلیگ چین

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، تیم افشین قطبی با کسب پیروزی در بازی حساس با ووهان زال به رتبه سوم سوپرلیگ چین صعود کرد.

صعود شاگردان قطبی به رتبه سوم سوپرلیگ چین

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک، یکی از حساس ترین بازی های این هفته در سوپرلیگ چین بین تیم های شیجیاژوانگ و ووهان زال برگزار گردید. این بازی باتوجه به اختلاف سه امتیازی بین دو تیم از همین زیادی برخوردار بود و هر دو برای کسب برد کوشش می کردند.

بازی با حملات ووهان شروع شد اما در نیمه نخست این شیجیاژوانگ بود که فزونی خود را به حریف تحمیل کرد و خاتمه مزد نمایش خوب خود را هم گرفت. در دقیقه 43 خطای پنالتی روی ماتئوس با ضربه خود او همراه شد تا آبی ها با یک گل از ووهان زال پیش بیفتند.

نکته جالب این که در نیمه اول 68٪ توپ در اختیار تیم سرخپوش بود اما در موقعیت گل شیجیا فزونی خاصی (5-1) داشت.

در نیمه دوم ورق برگشت و علاوه بر مالکیت توپ، شاگردان خوزه گونزالس موقعیت های زیادی را هم به دست آوردند اما از فرصت های دو رقمی هیچ یک را تبدیل به گل نکردند تا پولیانگ شائو دروازه بان شیجیاژوانگ با نمره 7.5 و استوپیلا سونزو با نمره 8 بهترین بازیکنان زمین لقب گیرند.

با این پیروزی شیجیاژوانگ 15 امتیازی شد و در صعودی عظیم به رتبه سوم جدول رسید تا افشین قطبی این چنین با دستیارانش این موفقیت را جشن بگیرد. کاپیتان ماتئوس نیز در آغوش هم تیمی هایش نهاده شد؛ بازیکنی که ضربه پنالتی را برخلاف حرکت دروازه بان به سمت راست زد و گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.

امروز نماینده فدراسیون فوتبال چین در استادیوم سوژو اسپورت سنتر قرار داشت و این نتیجه درخشان شیجیا را به نظاره نشست. رسانه های چینی هم به این برد پرداخته و کار شاگردان قطبی را فوق العاده توصیف نموده اند.

این برای اولین بار است که شیجیاژوانگ اور برایت به سه پیروزی متوالی در سوپرلیگ چین می رسد و در رتبه سوم جدول جای می گیرد. آن ها این فرصت را دارند تا با حفظ صندلی خود، برای کسب سهمیه آسیا و قهرمانی کوشش نمایند.

شیجیاژوانگ هفته آینده با تیم تیانجین تدا بازی خواهد نمود و در صورت پیروزی در رتبه سوم باقی خواهد ماند. سپس سه بازی حساس در پیش خواهند بود که دو تا مقابل قدرت های چین یعنی بیجینگ و شانگهای SIPG خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "صعود شاگردان قطبی به رتبه سوم سوپرلیگ چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود شاگردان قطبی به رتبه سوم سوپرلیگ چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید