شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود را در مورد تیم های استقلال، پرسپولیس و سپاهان گفت.

شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، در مورد شکایت مطروحه به وسیله باشگاه نساجی مازندران علیه استقلال تهران مبنی بر استفاده از بازیکنان غیر مجاز رودی ژستد و گوین بامگا در مسابقه مورخ 9 /12 /1400 از سری مسابقات لیگ برتر با این ادعا که بازیکنان موضوع شکایت به علت نداشتن پروانه کار و عدم تمدید ویزا و اقامت غیر مجاز محسوب می شوند با آنالیز اسناد و مدارک موجود در پرونده استعلام های به عمل آمده از سازمان لیگ و دفاعیات ارائه شده به وسیله باشگاه استقلال علتی مبنی بر احراز غیر مجاز بودن بازیکنان موضوع شکایت تحصیل نگردید لذا مستند به بند یک ماده 95 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال حکم بر برائت باشگاه استقلال و بازیکنان موضوع شکایت صادر می گردد. حکم صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف خواهد بود.

بعلاوه پیرو گزارش مقام رسمی بابت تخلف باشگاه ورزشی سپاهان اصفهان مبنی بر استفاده از تجهیزات یاری داور ویدئویی مورخ 15/ 12/ 1400 که به صورت آفلاین انجام پذیرفته با توجه به مجموعه اوراق و محتویات پرونده از جمله عدم صدور مجوز از سوی فدراسیون جهت اقدام موصوف برای باشگاه سپاهان و ضرورت اخذ تاییدیه از فیفا در نتیجه اعضای کمیته انضباطی مستند به ماده 51 مقررات انضباطی مصوب 1397 خط و قانون شماره پنج بند چهار از مقررات بازی مصوب 2021 فیفا تخلف باشگاه مذکور مبنی بر نقض اصول کلی رفتار را محرز تشخیص و نظر به ماده 117 مقررات انضباطی باشگاه سپاهان به مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد. رای صادره قطعی است.

درباره شکایت مطروحه به وسیله باشگاه استقلال علیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز شیرزاد تیمورف در مسابقه مورخ 26/ 12/ 1400 از سری مسابقات هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور با این ادعا که از یک طرف استفاده از بازیکن موضوع شکایت به علت عدم انتها قرارداد او با باشگاه پاختاکور ازبکستان تا پیش از انتها فصل جابجایی زمستانی ایران بر خلاف بند یک ماده 66 آیین نامه جابجایی و مشخص شرایط بازیکن بوده است و از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس به علت بسته بودن پنجره جابجایی ناشی از حکم محکومیت حق انعقاد قرارداد با بازیکن مزبور را نداشته است با آنالیز اسناد و مدارک موجود دفاعیات باشگاه پرسپولیس و استعلام های به عمل آمده از سازمان لیگ علتی بر احراز غیر مجازبودن بازیکن شیرزاد تیمورف تحصیل نشد لذا مستند به بند یک ماده 95 مقررات انضباطی حکم بر برائت باشگاه پرسپولیس و بازیکن طرف شکایت صادر می گردد. حکم صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

منبع: فرارو

به "شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید