رشت، کریم قنبری: نمی دانم اسم رقابت تیم های خصوصی با دیگر تیم ها را چه بگذارم، محکوم به ادامه جهت در جنگی نابرابر هستیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان رقابت تیم های خصوصی با دیگر تیم های لیگ رجحان را نابرابر توصیف کرد.

رشت، کریم قنبری: نمی دانم اسم رقابت تیم های خصوصی با دیگر تیم ها را چه بگذارم، محکوم به ادامه جهت در جنگی نابرابر هستیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک از رشت، کریم قنبری، سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود گفت: کادرفنی که در تیم ما حضور دارد همان اعضای کادر آقای بوستانی هستند و امیدواریم کاری کنیم که در بازی فردا سربلند از زمین خارج شویم. باشگاه هم تمام کوشش خود را می نماید تا شرایطی ایجاد کند که ما راستا خودمان را راحت تر طی کنیم. بازیکنان هم کوشش نموده اند در زمین شرایط خوبی را ایجاد نمایند.

وی در ادامه اضافه کرد: در خصوص بازی باید بگویم، وضعیت هر دو تیم شبیه به هم است، اما با این تفاوت که سپیدرود در خانه بازی می نماید و هوادارنش از آن برد می خواهند. امیدوارم بازی خوبی باشد و همه مردم گیلان و خوزستان راضی باشند. در خصوص نفرات تیمم هم باید بگویم ما برای اولین بار در این فصل نه محروم داریم و نه مصدوم.

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به طرح این موضوع که دو تیم خصوصی در انتهای جدول لیگ برتر حضور دارند و در حال سقوط به لیگ دسته اول هستند، گفت: مطمئناً ما هم وضعیت خاص و ویژه ای مانند سپیدرود داریم، واضح است که مسائل در تیم های خصوصی بیداد می نماید و شرایط سخت است. من قبلاً هم گفتم، بازیکنان با تمام وجود در حال کوشش هستند. همچنین کادرفنی هم که من بخشی از آن هستم با تمام وجود کوشش می نماید و قطعاً این یک رقابت نابرابر بین تیم های خصوصی و تیم های دیگر است که نمی دانم اسم شان را چه بگذارم. دو هفته پیش ما در استادیوم آزادی با پرسپولیس بازی کردیم، آنجا دیدید که بودجه ما و پرسپولیس چقدر است، اما با این وضعیت ما محکوم به ادامه راستا هستیم در این جنگ نابرابر. سپیدرود هم دچار همین مسائل است، اما امیدوارم مسئولان راهکاری پیدا نمایند تا تیم ها به یک چشم نگاه شوند.

قنبری در خصوص اینکه سطح فنی تیمش و استقلال خوزستان را چطور ارزیابی می نماید، مطرح کرد: فکر می کنم صندلی این دو تیم حداقل با بازی هایی که انجام داده اند به لحاظ فنی نباید اینجا باشد. دو راه وجود دارد، شما یا می توانید مسائل را تحمل کنید و ادامه راستا بدهید، یا باید مسائل را با خود به داخل زمین بیاورید. فوتبال ایران جدا از فوتبال دنیاست و ما خیلی چیزها داریم که هیچ جا نیست. خیلی وقت ها تیم ها در ایران تمرین نمی نمایند، ولی در زمین عملکرد خوبی دارند. می توانم دانمارک را مثال بزنم که نمونه جهانی این موضوع است. سپیدرود فردا با کادری که در هفته گذشته بالای سر این تیم بوده به زمین خواهد آمد و ما برای این تیم احترام قائلیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رشت، کریم قنبری: نمی دانم اسم رقابت تیم های خصوصی با دیگر تیم ها را چه بگذارم، محکوم به ادامه جهت در جنگی نابرابر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشت، کریم قنبری: نمی دانم اسم رقابت تیم های خصوصی با دیگر تیم ها را چه بگذارم، محکوم به ادامه جهت در جنگی نابرابر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید