رعایت استاندارد در خودروسازان داخلی باعث فروپاشی آنها می گردد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، فرج الله رجبی ظهر پنجشنبه در همایش روز جهانی استاندارد اضافه کرد: سال جاری سال ترویج و مصرف کالای ایرانی است و یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و باید این فرهنگ را ترویج کنیم.

رعایت استاندارد در خودروسازان داخلی باعث فروپاشی آنها می گردد

وی با بیان اینکه بهتر است رویکرد مردم استفاده از کالای ایرانی باشد گفت: استفاده از کالای ایرانی نیازمند این است که حقوق بهره بردار حفظ گردد و همچنین حقوق مصرف کننده نیز حفظ گردد واین یک جاده دو طرفه است.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: در جهانی هستیم که مصرف کننده ایرانی بیشتر از قیمت جهانی برای،برخی کالاها می پردازد .

رجبی با اشاره به اینکه استاندارد به عنوان یک معیار مورد استفاده قرار می گیرد اظهار کرد اگر این استاندارد مورد توجه قرار نگیرد فراوریکنندگان به عدم توجه به رعایت استاندارها متهم می شوند.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود به اوضاع پر تلاطم اقتصادی کشور اشاره نمود و اضافه کرد: در حال حاضر مملکت ما به نقطه اس رسیده است که بسیاری از مسائل در حوزه اقتصادی با یکدیگر تلاقی نموده و نمایندگان مردم در مجلس وظیفه دارند راهکارهای برون رفت از این مسائل را ارائه می دهند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی به صنعت خودرو به عنوان نمونه اشاره و توضیح داد: برای فراوری خودرو با کیفیت داخلی باید 85 استاندارد باید رعایت گردد که اگر صنعت خودرو سازی ملزم به رعایت تمام این موارد شد کل صنعت خودرو فرو می ریزد.

رجبی گفت: امروز استاندارد سازی به چالش جدی در کشور ما تبدیل شده که صنعت خودرو به عنوان عمومی ترین صنعت مصداق آن است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رعایت استاندارد در خودروسازان داخلی باعث فروپاشی آنها می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رعایت استاندارد در خودروسازان داخلی باعث فروپاشی آنها می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید