حمله کرونا به دنیای تنیس ، ویمبلدون یک سال به تاخیر افتاد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، صد و سی و چهارمین دوره رقابت های تنیس ویمبلدون با یک سال تاخیر اوایل تابستان 2021 در لندن برگزار می گردد.

حمله کرونا به دنیای تنیس ، ویمبلدون یک سال به تاخیر افتاد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک به نقل از ان بی سی نیوز، مهم ترین و قدیمی ترین گرند اسلم جهانی تنیس که آخرین بار سال 1945 به دلیل درگرفتن جنگ جهانی دوم برگزار نشده بود، این بار قربانی ویروس کرونا شد. ویمبلدون 2020 دومین رقابت مهم جهانی ورزش پس از المپیک 2020 توکیو است که برای حفظ سلامتی ورزشکاران لغو و به زمانی دیگر موکول می گردد.

در 133 دوره گذشته ویمبلدون فقط دو جنگ جهانی اول و دوم توانسته بودند در برگزار شدن آن وقفه بیندازند و سال جاری این بار سنگین را ویروس کرونا به دوش کشید. به این ترتیب، بزرگان تنیس جهان برای حضور روی زمین های چمن ویمبلدون باید یک سال منتظر بمانند. ویمبلدون 2021 بین روزهای 28 ژوئن تا 11 ژوییه در لندن برگزار خواهد شد. سیمونا هالپ و نوواک جوکوویچ قهرمانان زنان و مردان سال 2019 بودند و کسانی که بلیت های سال جاری را خریده بودند، پول خود را پس می گیرند.

پیش از این رقابت های تنیس رولان گاروس 2020 با چند ماه تاخیر به اواخر تابستان منتقل شده بود و مقام های مسئول تنیس اوپن آمریکا زمین اصلی را به شکل موقت به یک نقاهتگاه 350 تختی تبدیل نموده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "حمله کرونا به دنیای تنیس ، ویمبلدون یک سال به تاخیر افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله کرونا به دنیای تنیس ، ویمبلدون یک سال به تاخیر افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید