حسن زاده: هدفمان قهرمانی در آسیاست

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، هافبک ملی پوش گیتی پسند می گوید برای کسب قهرمانی در بازی فینال رقابت های جام باشگاه های آسیا حاضر می شوند.

حسن زاده: هدفمان قهرمانی در آسیاست

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، تیم گیتی پسند ایران با شکست الریان قطر راهی ملاقات پایانی جام باشگاه های آسیا شد و در این مرحله با چونبوری تایلند ملاقات می نماید.

علی اصغر حسن زاده که یکی از گل های تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند در این باره اظهار کرد: تیم پر قدرتی هستیم و برای کسب مقام قهرمان به این مسابقات آمدیم و ان شاء الله با دست پر به ایران باز می گردیم.

این بازیکن گیتی پسند درباره پیروزی خفیف برابر الریان گفت: مهم کسب برد بود و به دنبال دریافت نتیجه خاصی نبودیم.

او درباره شرایط تیمش پیش از ملاقات با چونبوری در فینال اضافه نمود: با کسب برد مقابل الریان به فینال رسیدیم و از این لحظه روی بازی آینده تمرکز می کنیم.

حسن زاده درباره این که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد گفت: من در کنار سایر بازیکنان یک تیم هستیم و کار تیمی می کنیم و هدف مان قهرمانی است که با کار تیمی به دست می آید.

او درباره ملاقات با چونبوری در ملاقات پایانی که تکرار ملاقات چندین سال قبل است اعلام نمود: چونبوری همواره تیم سخت کوشی بوده و بازی های نمایندگان ایران و تایلند سخت بوده و تمرکز می کنیم تا این بازی را ببریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حسن زاده: هدفمان قهرمانی در آسیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن زاده: هدفمان قهرمانی در آسیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید