جهاد دانشگاهی یکی از ظرفیت های لرستان است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، خبرنگاران/لرستان منتخب مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی یکی از ظرفیت های لرستان است.

جهاد دانشگاهی یکی از ظرفیت های لرستان است

دکتر مهرداد ویسکرمی در بازدید از جهاد دانشگاهی لرستان که ظهر امروز دهم اردیبهشت ماه انجام گرفت، بیان نمود: جهاد دانشگاهی یکی از ظرفیت های استان است و باید مورد حمایت مجمع نمایندگان قرار گیرد.

وی در ادامه از تنبلی و کندی مدیریت در لرستان به عنوان یک معضل یاد کرد و با بیان اینکه البته همه مثل هم نیستند ولی فضای استان این گونه است، اضافه نمود: سن مدیریت در لرستان خیلی بالاست در صورتی که جوان نشاط داشته و می تواند کارهای عظیم انجام دهد.

او با بیان اینکه یک زمانی هر جا اتفاقی رخ می داد به 20 ساله ها اعتماد می کردیم، تاکید نمود: اگر می خواهیم در جهت غلط گذشتگان نیفتیم باید مجمع نمایندگان استان یک بار مدیریت ها را مرور کند.

ویس کرمی اضافه نمود: عملکرد مدیر ارشد و همه مدیران استان مورد آنالیز قرار گیرد و مدیر باید بتواند از خودش دفاع کند.

این منتخب مردم لرستان در مجلس با بیان اینکه تحصیلات مدیر با شغلی که در آن فعالیت دارد باید تناسب داشته باشد، توضیح داد: وقتی مدیران ارشد اصلاح شوند خودبه خود زیر مجموعه آنها نیز اصلاح می گردد.

ویس کرمی با بیان اینکه اینکه دخالت های بی جا و غیر کارشناسی نمایندگان، آفت لرستان شده است، اضافه نمود: متأسفانه شاهد استخدام های غیرقانونی در بعضی دستگاه های اجرایی استان از جمله علوم پزشکی، شهرداری ها و آموزش وپرورش هستیم در حالی که باید زمینه ای فراهم گردد که از ظرفیت نخبگان استفاده نموده و نخبگان لرستانی خارج استان را برگردانیم.

وی با اذعان به اینکه اگر در مجمع نمایندگان بتوانیم به اعتماد مردم، درست پاسخ و جهت دهیم کارها درست خواهد شد، ادامه داد: اعتقاد من این است که یک بار باید مدیریت استان به لحاظ کارکردی از فیلتر مجمع نمایندگان عبور کند و معین گردد مدیر در زمان فعالیت خود چه کاری انجام داده است.

منتخب مردم خرم آباد و چگنی در مجلس اضافه نمود: باید مدیر بر اساس رزومه و تخصص نه بر اساس سلیقه و سیاسی کاری انتخاب گردد.

ویسکرمی با تأکید بر اینکه باید تضمینی هم برای مدیرانی که کار می نمایند ایجاد گردد، بیان نمود: مدیری که نمی داند فردا هست یا نیست، نمی تواند کار کند و این آسیب ها برخواسته از سیستم غلط انتخاباتی و دخالت بی جای نمایندگان در کارهای اجرایی است.

ویسکرمی با بیان اینکه آیا نماینده ای که شخصی را به عنوان مدیر معرفی می نماید فردا جوابگوی عملکرد او خواهد بود؟ اظهار کرد: در عزل و نصب ها دخالت نمی کنم و اعلام برائت نموده ام.

وی با بیان اینکه برای استخدام ها در استان به منظور دفاع از حقوق مردم درخواست تحقیق و تفحص می دهم، اظهار کرد: باید اقدامات نمایندگان در راستای منافع کلان استان باشد و هر نماینده ای تنها برای شهرستان کوشش نکند.

ویسکرمی در بحث مبارزه با فساد اداری مطرح نمود: می توان برای جلوگیری از فساد اداری درخواست تحقیق و تفحص دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جهاد دانشگاهی یکی از ظرفیت های لرستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهاد دانشگاهی یکی از ظرفیت های لرستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید