تیرانداز گیلانی فینالیست رقابت های قهرمانی اروپا شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سجاد پور حسینی تیرانداز گیلانی تیم ملی ایران در ماده تپانچه بادی آقایان مسابقات قهرمانی اروپا با شکست حریف ایتالیایی و با کسب امتیاز 579 امتیاز راهی فینال شد.

تیرانداز گیلانی فینالیست رقابت های قهرمانی اروپا شد

همچنین جواد فروغی تیرانداز المپیکی ایران نیز با کسب 588 امتیاز توانست با راهیابی به فینال توانست بالاترین امتیاز را کسب کند.

در ماده تپانچه بادی بانوان نیز، گلنوش سبقت الهی با 586 امتیاز به عنوان نفر اول راهی فینال شد بالاترین امتیاز را کسب کرد و هانیه رستمیان با 576 امتیاز از نفر هشتم مرحله مقدماتی نماینده کشور بلاروس با 574 امتیاز رکوردی بالاتر را ثبت کرد.

در ماده تفنگ بادی بانوان، آرمینا صادقیان با 629.8 امتیاز و فاطمه کرم زاده با 628.7 امتیاز در مقایسه با نماینده اسلوانی با 630.8 به عنوان نفر اول و نماینده روسیه با 627.9 به عنوان نفر هشتم راهی فینال شدند نتیجه مطلوبی را ثبت کردند.

در این ماده مه لقا جام عظیم و نجمه خدمتی به ترتیب 623.9 و 622.4 امتیاز را کسب کردند.

در سرانجام ماده تفنگ بادی آقایان نیز، مهیار صداقت و پوریا نوروزیان با 626.5 و 621.6 امتیاز در مقایسه با نماینده روسیه با 631.8 به عنوان نفر اول و نماینده جمهوری چک با 627.1 امتیاز به عنوان نفر هشتم فینال به کار خود سرانجام دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیرانداز گیلانی فینالیست رقابت های قهرمانی اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیرانداز گیلانی فینالیست رقابت های قهرمانی اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید