اپل از سه محصول جدید رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک به نقل از دیلی میل، اپل روز گذشته از محصولات جدید خود رونمایی کرد. درهمین راستا مک بوک ایر با تغییراتی بزرگ رونمایی شد.

اپل از سه محصول جدید رونمایی کرد

این لپ تاپ بسیار نازک از یک دهه قبل تاکنون آپدیت نشده بود. این دستگاه مجهز به نمایشگر رتینا، Touch ID و اجزای سریع تر است.

قیمت پایه این محصول از 1199 دلار است و سفارش گیری آن از هفته آتی شروع می گردد. در این رویداد تیم کوک اعلام نمود اپل اکنون بیش از 100 میلیون دستگاه در سراسر دنیا دارد.

به هرحال مک بوک ایر با نمایشگر 13.3 اینچی عرضه می گردد. لبه های آلومینیومی دستگاه نیز حذف شده اند.در نتیجه لبه های آن 50 درصد باریکتر شده اند.

همراه با نمایشگر رتینا، اپل تعداد پیکسل های نمایشگر را 4 برابر نموده است. اکنون تعداد پیکسل های نمایشگر بیش از 4 میلیون پیکسل است. همچنین قابلیت Touch ID در قسمت راست گوشه کیبورد واقع شده است و با یاری آن کاربران می توانند با اثر انگشت قفل دستگاه را باز نمایند.

همچنن مک بوک ایر مجهز به نسل هشتم CPU های دو هسته ای اینتل است که 1.5 ترابایت حافظه ذخیره و 16 گیگابایت RAM دارند.

در کنار این موارد پورت های یو اس بی سی نیز در مک بوک ایر قرار دارند. بلندگوهای این دستگاه نیز 25 درصد قدرت بیشتری نسبت به مدل های قبلی دارند.

عمر باتری دستگاه 12 ساعت است. وزن مک بوک ایر 2.75 پوند است.

علاوه بر این دستگاه، اپل از آی پد پرو تمام صفحه بسیار نازک با قیمت 799 دلار رونمایی نموده است. لبه های این دستگاه از نمونه های قبلی نازک تر است. همچنین دکمه خانه نیز حذف شده و بنابراین نمایشگر بزرگتر شده است. این دستگاه مجهز به فناوری شناسایی صورت است و به کاربر اجازه می دهد قفل دستگاه را با این فناوری باز کند.

قیمت مدل 11 اینچی آن 799 دلار و نسخه 12.9 اینچی آی پد پرو 999 دلار اعلام شده است.

این آی پد مجهز به نمایشگر لیکویید رتینا، تراشه بیونیک A12X، یک ترابایک حافظه ذخیره، CPU هشت هسته ای وGPU هفت هسته ای است. علاوه بر آن ضخامت دستگاه 5.9 میلیمتر است. همچنین نسبت به مدل های قبل 25 درصد سبک تر است.

در این برنامه اپل اعلام نمود بیش از 400 میلیون آی پد فروخته و یکی از محصولات محبوب این شرکت است.

در کنار این موارد در رویداد اپل از پی سی دسک تاپ مک مینی جدید رونمایی کرد. قیمت پایه این دستگاه 799 دلار است که شامل یک پردازشگر 4 هسته ای می گردد. در نسخه ای دیگر از دستگاه از پردازشگر 6 هسته ای نیز استفاده می گردد.

دستگاه مذکور مجهز به تراشه امنیتی T2 اپل و حافظه آن 64 گیگابایت است. دستگاه سه پورت Thunderboly دارد. این نخستین آپدیت مک مینی از زمان رونمایی آن از 2014 تاکنون به حساب می آید.

جالب آنکه مک مینی از آلومینیوم 100 درصد بازیافتی ساخته شده است. نسخه اصلی دستگاه مجهز به نسل هشتم پردازشگرهای اینتل است اما کاربران می توانند در صورت تمایل از دستگاهی که با پردازشگر 6 هسته ای ارائه می گردد، استفاده نمایند. باتوجه به آنچه گفته شد مک مینی 5 برابر سریع تر از نسخه های قبلی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اپل از سه محصول جدید رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل از سه محصول جدید رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید