انتقاد از عالیشاه: پروین را پشیمان نکن

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، در بازگشت عالیشاه، همچنان انتظار می کشیم که یک بازی مفید از او ببینیم. اینکه حرکت ویژه ای انجام بدهد، گل بزند یا گل بسازد به یکی از آرزوهای طرفداران پرسپولس در قبال عالیشاه تبدیل شده است.

انتقاد از عالیشاه: پروین را پشیمان نکن

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک ،نمی دانیم در تراکتورسازی چه بر سر امید عالیشاه آمد که او در بازگشت به پرسپولیس، از یک ستاره تبدیل به بازیکنی معمولی و پراشتباه شد. وینگری که حدود 3 سال قبل، آنقدر درخشید که حتی کارلوس کی روش هم مجبور شد او را به تیم ملی دعوت کند. عالیشاه در آن مقطع، بازیکنی بود که هم در کناره ها فوق العاده بود و هم در خط حمله و به عنوان مکمل مهدی طارمی.

امید وقتی برای انجام خدمت سربازی به تراکتورسازی رفت و چندین ماه را دور از فوتبال سپری کرد، از این رو به آن رو شد. در بازگشت، همچنان انتظار می کشیم که یک بازی مفید از او ببینیم. اینکه حرکت ویژه ای انجام بدهد، گل بزند یا گل بسازد به یکی از آرزوهای طرفداران پرسپولس در قبال عالیشاه تبدیل شده است.

امید مقابل کاشیما در ژاپن، از دقیقه 70 وارد زمین شد. به عنوان تعویض طلایی و کسی که قرار است آرامش را به پرسپولیس هدیه کند و البته در فاز تهاجمی کار بزرگی انجام بدهد. اشتباه پشت اشتباه، امید همه را ناامید کرد. عالیشاه آنقدر ضعیف بازی کرد که از حالا همه نگران غیبت سیامک نعمتی در بازی برگشت هستند و با خود می گویند: ای کاش برانکو از آدام همتی به جای امید عالیشاه در ترکیب ثابت استفاده کند.

با تماشای این نمایش عالیشاه، ناخوداگاه یاد مصاحبه چند سال قبل علی پروین افتادیم. جایی که او گفته بود: عالیشاه بهترین بازیکن ایران است. نمایشی که این روزها عالیشاه ارائه می دهد، فاصله ای زمین تا آسمان با بهترین بازیکن فوتبال ایران دارد. ای کاش امید، کمی به خود بیاید و علی پروین را بابت اظهار نظرش پشیمان نکند.

270-2

منبع: ایران ورزشی

به "انتقاد از عالیشاه: پروین را پشیمان نکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از عالیشاه: پروین را پشیمان نکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید