وحید امیری: نمی گذارند مدیران استقلال تمرکز داشته باشند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، وحید امیری در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بازیکنانی مثل ایسما و منشا در حد استقلال نبودند. شرایط منشا طوری نبود که در تیم هایی مثل استقلال و پرسپولیس که تهاجمی هستند جواب دهد. او باید در تیم هایی بازی کند که بیشتر روی ضد حمله برنامه دارند. ایسما هم از بازیکنان ایرانی چیز بیشتری نداشت و جدایی آنها از استقلال تصمیم خوبی بود که مدیران گرفتند.

وحید امیری: نمی گذارند مدیران استقلال تمرکز داشته باشند

پیشکسوت آبی پوشان در مورد خریدهای جدید این تیم گفت: نباید از الان در مورد آنها قضاوت کرد. باید دید که فلسفه فکری استراماچونی چیست و بر اساس چه تفکری این بازیکنان را جذب نموده است. اگر این بازیکنان با تفکرات سرمربی همخوانی داشته باشند، خریدهای خوبی هستند و این موضوع در طول فصل معین می گردد.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان ساخت: استراماچونی شخصاً نمی تواند از فوتبال ایران و بازیکنان ایرانی شناخت کاملی داشته باشد و باید دید آنهایی که سرمربی جدید استقلال و تفکراتش را می شناختند و بر اساس این تفکرات یا بازیکن را مستقیماً جذب کردند و یا به استراماچونی معرفی کردند در کارشان پیروز بودند یا خیر.

امیری توضیح داد: البته هر پنج بازیکنی که جذب شده اند در تیم های قبلی خوب بودند و باید صبر کرد و دید که آنها می توانند قابلیت های خود را در تیم بزرگ و پر هواداری مثل استقلال هم نشان دهند یا خیر.

وی در ادامه بیان داشت: بعنوان مثال مرتضی تبریزی زمانی که در ذوب آهن حضور داشت یک ستاره بود اما وقتی به استقلال منتقل شد نتوانست همه توانش را نشان دهد.

امیری با اشاره به مسائل ناخواسته ای که پیش می آید بیان داشت: مسائل در این باشگاه آنقدر زیاد است که مدیران مجموعه ناخواسته تمرکزشان را از دست می دهند. بعنوان مثال همین الان فتحی نمی داند تیم را برای فصل جدید جمع کند یا به فکر پرداخت بدهی پرو ئیچ باشد که عدم پرداخت مطالبات او می تواند عواقب وخیمی برای استقلال و فوتبال ایران داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "وحید امیری: نمی گذارند مدیران استقلال تمرکز داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحید امیری: نمی گذارند مدیران استقلال تمرکز داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید