امری: بازی های سخت را دوست دارم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سرمربی آرسنال که تیمش فردا شب برای جبران شکست برابر رن فرانسه به مصاف این تیم می رود از علاقه اش به دیدارهایی چنین سخت و رقبایی قدرتمند می گوید.

امری: بازی های سخت را دوست دارم

امری: بازی های سخت را دوست دارم

توپچی ها در دیدار رفت 1-3 در فرانسه مغلوب رن شدند و فردا شب برای صعود به مرحله بعدی لیگ اروپا، باید در خانه خود این شکست سنگین را جبران نمایند.

اونای امری درباره این دیدار گفت: ما بیش از این ها از خودمان انتظار داریم. اینکه ما علاقمندیم در رقابت های مهم شرکت نموده و در مقابل تیم های سخت قرار بگیریم اتفاقی مثبت است و می خواهیم نتیجه ای همانند دیدار برگشت برابر باته بوریسف را تکرار کنیم. در این مرحله نیز همانند مرحله قبلی در دور رفت نتیجه بدی گرفته ایم و فردا شب مسابقه سختی پیش رو خواهیم داشت. ما کوشش می کنیم در هر جلسه تمرینی و بازی های پیش رو بهترین عملکرد را ارائه دهیم و انتظار بالایی از خودمان داریم. من علاقمند به بازی های سخت با بازیکنان قدرتمند در تیم رقیب هستم.

وی ادامه داد: ما باید در بازی فردا شب در کنار طرفداران خود فضای فوق العاده ای ایجاد نموده تا بتوانیم در 90 دقیقه بهترین عملکرد را ارائه دهیم. ما احتیاج داریم با هیجان بالا در کنار طرفداران بازی کنیم، اما تصمیمات ما باید به صورت هوشمندانه در ذهن ما صورت گیرد. ما احتیاج به کنترل جریان مسابقه طی 90 دقیقه و حتی بیشتر از آن نیز داریم.

امری با اشاره به بازگشت الکساندر لاکازت پس از محرومیتش گفت: همه می دانیم که الکس لاکازت برای ما بسیار مهم بوده و بدیهی است با حضور او، بازیکنانی بیشتر و باکیفیت خصوصا در خط میانی و حمله در اختیار داریم.

منبع: ایران ورزشی

به "امری: بازی های سخت را دوست دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: بازی های سخت را دوست دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید