افزایش رضایتمندی مردم از پلیس نسبت به سال گذشته

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه مرکز نظارت و پایش هوشمند پلیس پیشگیری ناجا نقش موثری در ارتقاء توانمندی کوپ ها دارد، گفت: اندازه تقدیر مردم از کلانتری ها در سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه آن افزایش قابل توجهی داشته است.

افزایش رضایتمندی مردم از پلیس نسبت به سال گذشته

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ عینک آفتابی شیک، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی همراه با افسران ارشد این پلیس با حضور در مرکز نظارت همگانی پلیس 197، در جریان مسائل و درخواست های مردم نهاده شد.

وی در این بازدید اضافه نمود: مرکز نظارت همگانی پلیس از مجموعه های ارزشمند نیروی انتظامی محسوب می گردد که به طور مستمر دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادهای سازنده اقشار مختلف را در راستای پیشبرد ماموریت های ناجا و ارتقاء عملکرد به فرماندهان و مسئولان ارشد نیروی انتظامی اطلاع رسانی می نمایند.

وی با بیان اینکه شاهد افزایش روزافزون اندازه رضایتمندی مردم از عملکرد کارکنان کلانتری و پاسگاه ها هستیم، اضافه نمود: بر اساس اعلام نظر شهروندان که در سامانه مرکز 197 ثبت شده است اندازه تقدیر مردم از کلانتری ها در سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه آن 12 درصد افزایش و اندازه شکایت و انتقاد از کارکنان به ترتیب بیش از 50 و نزدیک به 5 درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه حرفه ای گرایی و تربیت کارکنان کارآمد با برگزاری دوره های استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان در اولویت ماموریت های پلیس پیشگیری واقع شده است توضیح داد: کارکنان فعال در حوزه کوپ (قرارگاه مرکزی تحول و تحرک کلانتری ها و پاسگاها) بعد از طی دوره های آموزشی حین خدمت هم مورد مراقبت، صیانت و پایش قرار می گیرند تا همچنان در اوج سلامت روحی، رفتاری و عملکردی باشند.

وی با بیان اینکه مرکز نظارت و پایش هوشمند پلیس پیشگیری ناجا نقش موثری در ارتقاء توانمندی کوپ ها بر عهده دارد، گفت: کارکنان شاغل در مرکز پایش هوشمند بطور مستمر، روزانه و به صورت برخط و آنلاین گشت های انتظامی را به وسیله سامانه AVLS و نحوه پاسخگویی و خدمات رسانی به مراجعان کوپ و رعایت حقوق شهروندی را به وسیله دوربین های مداربسته مورد رصد قرار می دهند به گونه ای که در سه ماهه نخست امسال نزدیک به 4 هزار خودرو گشت انتظامی مجهز به GPS مورد پایش نهاده شده اند.

سردار معصوم بیگی کارکرد دیگر مرکز نظارت و پایش هوشمند پلیس پیشگیری را برقراری ارتباط تلفنی با امدادخواهان و رسیدگی به نحوه فرآیند ارائه خدمات انتظامی و اجتماعی به شهروندان برشمرد و گفت: دیدگاه شهروندان برای اتخاذ رویکردهای مدیریتی برای پلیس حایز اهمیت است از این رو از پیشنهادهای کاربردی و موثر مردم که موجب تعالی خدمتگزاری به اقشار مختلف گردد استقبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش رضایتمندی مردم از پلیس نسبت به سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش رضایتمندی مردم از پلیس نسبت به سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید