اعزام 140 ورزشکار کارگر به مسابقات جهانی، رمضی: به دنبال اعزام کاروان کیفی و پرمدال هستیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: در این دوره از مسابقات جهانی ورزش کارگری سعی کردیم کاروان کیفی را راهی اسپانیا کنیم تا تعداد مدالهای خود را نسبت به دوره قبل افزایش دهیم.

اعزام 140 ورزشکار کارگر به مسابقات جهانی، رمضی: به دنبال اعزام کاروان کیفی و پرمدال هستیم

جواد رمضی در گفت وگو با وبلاگ عینک آفتابی شیک، با اشاره به اعزام 140 ورزشکار کارگر به مسابقات جهانی اسپانیا اظهار کرد: ششمین دوره رقابت های جهانی ورزش کارگری در 9 رشته ورزشی تنیس روی میز، جودو، پتانک، دوومیدانی، والیبال ساحلی، شنا، کاراته، کشتی ساحلی و فرنگی در قالب 16 تیم از 11 تیر به مدت یک هفته در اسپانیا برگزار می گردد.

وی گفت: برخلاف دوره قبل که 220 ورزشکار در 11 رشته ورزشی در قالب 18 تیم در مسابقات جهانی لتونی حضور داشتند، این دوره به خاطر مسائل مالی کوشش کردیم تعداد نفرات اعزامی را به 140 نفر کاهش دهیم تا کاروانی کیفی و پرمدالی را به اسپانیا اعزام کنیم بنابراین پیش بینی ما بر این است که در این دوره شرایط بهتری نسبت به دوره قبل داشته باشیم.

رئیس فدراسیون آماتور ورزش کارگری توضیح داد: در مسابقات جهانی کارگری که 2 سال پیش در لتونی برگزار گردید، کاروان ورزش کارگران با 64 مدال (36 طلا، 14 نقره و 14 برنز) در صندلی نهم ایستاد اما در این دوره سعی داریم با افزایش مدال های خود در صندلیی بهتر از نهمی قرار بگیریم. ضمن اینکه برای ایجاد انگیزه بیشتر برای جامعه کارگری، ورزشکارانی به اسپانیا اعزام می شوند که از دل ورزش قهرمانی استخراج شده اند و رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی در سرانجام زمان بدرقه کاروان برای شرکت در ششمین دوره مسابقات جهانی اسپانیا را 28 خرداد عنوان نمود و گفت: کاروان ورزشی کارگران با 140 ورزشکار، سرپرست، کادر فنی و… 9 تیر راهی اسپانیا می گردد. البته در این کاروان دوومیدانی با 22 ورزشکار زن و مرد بیشترین ورزشکاران اعزامی به اسپانیا را تشکیل می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعزام 140 ورزشکار کارگر به مسابقات جهانی، رمضی: به دنبال اعزام کاروان کیفی و پرمدال هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 140 ورزشکار کارگر به مسابقات جهانی، رمضی: به دنبال اعزام کاروان کیفی و پرمدال هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید