مراکز خرید بارسلون اسپانیا

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، شهر زیبای بارسلون علاوه بر داشتن آب و هوای عالی و صدها جاذبه دیدنی مشهور، یک جای دوست داشتنی برای خرید است. شرایط خرید در این شهر بستگی به شما دارد؛ آیا شما یک شکارچی زرنگ و ارزان در خرید هستید ؟ یا نه حاضرید حقوق تمام ماه خود را تنها در یک مغازه و برای خرید یک لباس هزینه کنید. پس اگر جزو گروه اول هستید با ما همراه باشید تا بعضی از برترین مکان های شگفت انگیز خرید در بارسلونا را به شما معرفی کنیم.

مراکز خرید بارسلون اسپانیا

بهتر است قبل از معرفی مراکز خرید به این چند نکته توجه کنید:

برای رسیدن به هدف باید حمل و نقل عمومی آسان، مقرون به صرفه و سریع را در این شهر پیدا کنید و این کار را با گرفتن نقشه مترو در ابتدای ورودتان به بارسلون انجام دهید. خوب است بدانید تاکسی ها در بارسلون در مقایسه با شهرهای دیگر اروپا بسیار مقرون به صرفه هستند. وقتی فرصت تان کم است تاکسی ها گزینه مناسبی هستند.

در مقایسه با بیشتر شهرهای اروپای مرکزی و کسانی که در آن زندگی می نمایند، گفته می گردد قیمت ها در بارسلونا پایین تر است و می توانید انتظار قیمت بهتر اجناس را در این شهر داشته باشد.

مرکز خرید پسیج د گراسیا

این مرکز خرید در نزدیکی منطقه پلازا اسپانیا است و هزاران فروشگاه درون آن قرار گرفته؛ فروشگاه هایی که همه چیز در آن ها وجود دارد. بسیاری از مارک های ایتالیایی نیز در اینجا دیده می گردد؛ برندهایی از جمله yamamay، camice.

مرکز خرید کومرشال آرناس

بزرگترین مرکز خرید در شهر بارسلونا کومرشال آرناس است. بیشتر خیابان های بارسلونا به کومرشال آرناس ختم می گردد و در مجاورت آن واقع شده است. فروشگا ه های موجود در این مرکز خرید ولباس ها و سایر لوازم در آن همه از مارک های شناخته شده هستند. شما هر چیزی که بخواهید در اینجا پیدا می کنید؛ کفش ، لوازم آرایشی ، لوازم الکترونیکی و… همه دی این مرکز وجود دارد. بعلاوه در این مرکز خرید سوپر مارکت بزرگی واقع شده است که مختص پیک نیک است.

مرکز خرید ال کورته اینگلز

این مرکز خرید در خیابان مدرن بارسلونا قرار گرفته است. خانه های اطراف آن بسیار کلاسیک است و تمام جنس های لوکس و معروف، مثل Chanel ، Montblanc ، Lladró ، YSL ، Loewe و.. را می توانید در آنجا پیدا کنید. قیمتها در این مرکز خرید بسیار بالاست و کسانی که بدنبال خریدهای لوکس هستند حتما از این مرکز خرید تماشا می نمایند. این فروشگاه جزو معروف ترین ها در اسپانیا است، همه چیز در آن به فروش می رسد از همه مهمتر غذا های آن است. بنابراین اگر شما عاشق غذا هستید حتما از این مرکز خرید تماشا کنید.

مرکز خرید دیاگونال مار

اگر نزدیک به ساحل هستید و دوست دارید خریدی شگفت انگیز داشته باشید و از طرف دیگر زمان کمی هم دارید سراغ این مرکز بروید. در این مرکز خرید برندهای مختلف به چشم می خورد و می توانید زمان زیادی را در آن به گشت و گذار بپردازید؛ البته اگر زمان و پول کافی در اختیار داشته باشید.

خرید بلیط مقرون به صرفه قیمت بارسلون

برترین و مقرون به صرفه ترین هتل های بارسلون

منبع: فلای تودی

به "مراکز خرید بارسلون اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید بارسلون اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید