والیبال

توکیو از نمای نزدیک؛ برنده شدیم؟

با انتها یافتن رقابت های المپیک توکیو، ایران با کسب هفت مدال که البته سه مدال طلای خوش رنگ در این بین دیده می شود به کارش انتها داد؛ آن هم با ایستادن در رتبه بیست و هفتم دنیا. بعد از اتمام این رقابت ها هم ستاد عالی بازی ها خیلی سریع دست به کار شد و در بیانیه...

25 مرداد 1400

ستاره تیم ملی ایران به تیم مطرح فرانسوی پیوست

تهران (پانا) - ملی پوش ایرانی با عقد قراردادی یکساله به یکی از تیم های مطرح لیگ برتر فرانسه پیوست.

21 خرداد 1400

18 حقیقت شگفت انگیز زندگی دلفین ها!

قابلیت بهبود سریع زخم ها، خوابیدن با یک چشم باز، تشخیص بارداری زن ها، شناختن تصویر خود در آینه و خودکشی دسته جمعی از حقایق شگفت انگیز زندگی دلفین هاست.

23 اسفند 1399

از والیبال ساحلی تا فوتبال بچه ها کار در دهه مبارک فجر

به گزارش خبرنگاران، امیر محسنی در خصوص ویژه برنامه های این سازمان در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاری مراسم دهه فجر با شکل و شمایل متفاوتی اجرا خواهد شد.

14 اسفند 1399

قطعا فدراسیون والیبال دلایل منطقی برای تغییر کادر نوجوانان دارد

رضا مؤمنی مقدم در تبادل نظر با خبرنگاران درباره انتخاب مسعود آرمات به عنوان سرمربی تیم والیبال نوجوانان گفت: ابتدا به آرمات تبریک می گویم. امیدوارم در راستای که قرار گرفته بهترین نتایج را به دست آورد. راستا سختی است. رده نوجوانان از تمام رده ها متفاوت...

1 دی 1399

والیبال بانوان در انزوا

زینب گیوه نخستین زن محجبه ایرانی است که به عنوان لژیونر در تاریخ والیبال بانوان ایران به مدت 2 سال برای تیم شومن کلاب بلغارستان بازی کرد و در گفت وگو با خبرنگاران آنلاین از خودش و والیبال زنان گفت.

2 بهمن 1398

میزبانی ارومیه و اتفاقات مثبت برای ایران، تماشاگران سربلند شدند

به گزارش خبرنگاران، هفته سوم رقابت های لیگ ملت های والیبال در گروه ایران به میزبانی ارومیه برگزار گشت و تیم ملی با 3 پیروزی شیرین و ارزشمند از این شهر خداحافظی کرد. سالن 6000 هزار نفری غدیر میزبان 3 روزه یاران ایگور کولاکوویچ و رقیبان بود.

5 دی 1398

ایران به بازی برگشت، پیروزی شاگردان کولاکوویچ در ست دوم

به گزارش خبرنگاران، چهاردهمین دوره رقابت های جام جهانی والیبال از 9 شهریورماه با حضور 12 تیم و به میزبانی ژاپن شروع شد. تیم ملی والیبال کشورمان در نهمین روز مسابقات از ساعت 13:50 مقابل ژاپن صف آرایی کرد. ژاپن در سالن مملو از تماشاگر با حمایت هوادارانش مقابل...

3 آذر 1398

شفیعی: همه سوار بر یک کشتی هستیم، بازیکنان را دلسرد نکنیم

علی شفیعی سرعتی زن تیم ملی والیبال در گفت وگو با خبرنگاران در سرانجام رقابت های لیگ ملت ها گفت: مسابقات سختی بود و یک روند فرسایشی داشت. خدا را شکر در کل، بازی های خوبی انجام دادیم و توانستیم رقابت ها را آبرومندانه به سرانجام برسانیم. دور مقدماتی را بسیار...

31 مرداد 1398

استان فارس قهرمان والیبال نوجوانان پسر کشور در دامغان شد

مجید خدابخش در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن بیان اینکه استان فارس قهرمان والیبال نوجوانان پسر کشور به میزبانی دامغان شد، ابراز داشت: در این رقابت ها تیم قم به مقام دوم رقابت ها دست یافت که به این ترتیب فارس و قم به لیگ دسته یک کشور صعود کردند.

26 مرداد 1398

فرانکوویاک: مسابقه سختی مقابل تیم ایران داشتیم، ساتکمپ: ایران تیمی بسیار قدرتمند است

مارسلو فرانکوویاک، مربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: مسابقه سختی مقابل ایران داشتیم و باید به ایران به خاطر این بازی بزرگ، تبریک بگویم.

8 مرداد 1398

اعزام 140 ورزشکار کارگر به مسابقات جهانی، رمضی: به دنبال اعزام کاروان کیفی و پرمدال هستیم

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری گفت: در این دوره از مسابقات جهانی ورزش کارگری سعی کردیم کاروان کیفی را راهی اسپانیا کنیم تا تعداد مدالهای خود را نسبت به دوره قبل افزایش دهیم.

2 مرداد 1398

سایپا قول حمایت از والیبال زنان را داد، دنبال افزایش تیم ها هستیم

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال بانوان مرداد ماه امسال باید در رقابت های جام ملت های آسیا شرکت کند. ملی پوشان در گروه یک با تیم های کره جنوبی (میزبان) و سنگاپور همگروه هستند.

12 تیر 1398

سعادتمند: سرپرست فدراسیون والیبال نخواهم شد، المپیاد استعدادهای ورزشی بدون ما هم باید اجرا گردد

مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد که سرپرست هیچ فدراسیونی از جمله والیبال نخواهد شد.

18 فروردین 1398

دربی والیبال آذربایجان در تبریز برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، تیم های والیبال شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه، از سری رقابت های لیگ برتر کشور، روز چهارشنبه 23 آبان به مصاف یکدیگر می روند.

13 فروردین 1398