اظهارات همسر ایکاردی درباره بریده شدن پای مائورو، واکنش ماروتا به تمدید قرارداد شماره 9

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، مدیر برنامه های ایکاردی در برنامه ای تلویزیونی درباره آخرین وضعیت این بازیکن شرح داد.

اظهارات همسر ایکاردی درباره بریده شدن پای مائورو، واکنش ماروتا به تمدید قرارداد شماره 9

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، به بن بست خوردن مذاکرات باشگاه اینتر با مدیر برنامه های مائورو ایکاردی برای تمدید قرارداد و اظهارات انتقادی وندا نارا، همسر و مدیر برنامه های این مهاجم آرژانتینی از سیاست های این باشگاه ایتالیایی در بازار نقل وانتقالات در نهایت منجر به این شد که باشگاه اینتر بازوبند کاپیتانی را از مائورو بگیرد، اتفاقی که به مذاق این بازیکن خوش نیامد و در ادامه در بازی با راپید وین در لیگ اروپا و سامپدوریا در سری A، نراتزوری همراهی نکرد. این تمام ماجرا نبود و بعد از اینکه مدیران باشگاه اینتر روی موضع خود پافشاری کردند، طرفداران متعصب اینتر هم با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که بازیکنی که تنها به فکر پول است و زنش را به تیم و طرفدارانش ترجیح می دهد را نمی خواهند و حتی مهاجم آرژانتینی خود که رجحان 2 بر یک شب گذشته (یکشنبه) اینتر مقابل سامپدوریا را از روی سکوهای استادیوم سن سیرو تماشا می کرد، هو کردند که این نشان از شکاف به وجود آمده بین طرفداران اینتر و ایکاردی است.

وندا نارا که هفته گذشته در برنامه تیکی تاکا از شبکه تلویزیونی مدیاسِت ایتالیا گفته بود باشگاه اینتر باید از ایکاردی بهتر محافظت کند، شب گذشته با حضور در همین برنامه تلویزیونی گفت: شک نداشتیم که باید برای تماشای بازی اینتر با سامپدوریا به استادیوم برویم. من همواره به عنوان همسر کاپیتان و البته مادر طرفدار اینتر (فرزندش) به استادیوم می روم. این هفته، هفته سختی بود چرا که فرزند کوچک مان آبله مرغان گرفته، اما خوشبختانه مائورو این هفته کنارمان بود.

همسر ایکاردی درباره حمله گروهی از طرفداران اینتر به خودروی وی نیز گفت: شنبه صبح از خواب بیدار شدم و بچه ها را سوار ماشین کردم تا آنها را به محل تمرین شان ببرم که این رخ داد، اما خوشبختانه این اتفاق در مکانی رخ داد که دوربین های امنیتی بود. شوکه شده بودم و به یکی از اعضای باشگاه اینتر زنگ زدم که پس از پنج دقیقه هم خود مائورو با من تماس گرفت و به من قوت قلب داد.

وی درباره دریافت بازوبند کاپیتانی از همسرش نیز یادآور شد: بعضی می گویند که بازوبند کاپیتانی بی معنی است، اما باید بگویم دریافت بازوبند از مائورو مثل این است که یک پایش را بریده اند. ایکاردی با افتخار پیراهن اینتر را به تن می نماید و در گذشته اگر قرار بود که بین پول و عشق به این پیراهن یکی را انتخاب کند، او پیراهن اینتر را انتخاب می کرد.

وندا نارا ادامه داد: من هیچگاه هشداری نداده ام. همواره با باشگاه اینتر در تماس هستم و شماره باشگاه روی بخش شماره گیری سریع گوشی ام است، اما تصمیم باشگاه در مورد دریافت بازوبند کاپیتانی از مائورو را در توئیتر دیدم. من ملاقاتی سه ساعته با اعضای رده بالای باشگاه اینتر داشتم، اما درباره این تصمیم چیزی به من گفته نشد.

مدیر برنامه های مهاجم آرژانتینی نراتزوری اعلام نمود: مائورو با پیراهن اینتر 120 گل به ثمر رسانده و زمانی که کسی باور ندارد که تیم می تواند به بازی بازگردد، این ایکاردی بوده که توپ را برداشته و همه را تشویق به حمله کردن نموده است چون به این تیم باور دارد. ما خانواده اینتری هستیم، حالا چه مائورو در زمین باشد، چه نباشد. اینتر خانواده من است، به همین خاطر وقتی با پرتاب سنگ به خوردوی من حمله شد، با اولین جایی که تماس گرفتم باشگاه اینتر بود. مائورو در آن لحظه خواب بود چون بعدازظهرش تمرین داشت، از این رو نمی دانستم که باید به چه کسی زنگ بزنم. ما به خاطر اینتر در شهر میلان هستیم.

وندا نارا با اشاره به اینکه پس از دریافت دریافت بازوبند کاپیتانی از همسرش، ماسیمو موراتی، رئیس سابق باشگاه اینتر با وی و مائورو تماس گرفته، در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، گفت: موراتی انسان خیلی مهربانی است و از او تشکر می کنم چون مائورو پس از شنیدن تصمیم باشگاه ناراحت بود. او شرایط سختی را تجربه می کرد. ایکاردی وقتی ناراحت است، سعی می نماید آرام باشد و صحبت نکند و در کنارش قوی باشد. از موراتی خواستم که اگر می تواند به مائورو یاری کند که دوباره بازی کند چون بازی برای اینتر برای او معنا و مفهوم خاصی دارد. ما اصلاً قصدی برای ترک اینتر نداریم.

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر هم که در ادامه این برنامه تلویزیونی روی خط آمد، در مورد اتفاقات اخیر در این باشگاه گفت: ما می خواهیم اوضاع را آرام کنیم چون تصمیمی که گرفته شد درست مثل این است که سرپرست خانواده تصمیمی برای رشد فرزندانش گرفته باشد. مائورو 25 ساله است و او راه طولانی با کلی تجربه برای کسب کردن، پیش روی خود دارد. من سعی کردم ماجرا را شخصاً شرح دهم، درست همان کاری که اسپالتی کرد. می خواهم به وندا قوت قلب بدهم و از اینکه دیدم او در این برنامه گریه کرد ناراحت شدم، اما می خواهم بگویم که اگر ما کاری نموده ایم به خاطر اینتر و خود مائورو و البته طرفداران مان که فداکاری های زیادی برای این باشگاه داشته اند، بوده است.

وی صحبت های خود را اینطور ادامه داد: نمی خواهم دلایل این کار را اینجا مطرح کنم، اما باید بگویم این تصمیمی درستی بود که از جانب باشگاه گرفته شد و هیچ چیز به خطر نیفتاده است. باید تأکید کنم که هیچگاه نسبت به تعهد و حرفه ای گری ایکاردی تردیدی نداشته ایم. به زودی با هم ملاقات خواهیم کرد تا در این خصوص بحث و گفت وگو کنیم، البته اگر وندا هم بخواهد، اما باید بگویم ما برای ارائه یک قرارداد پیشنهادی به توافق رسیده ایم. بار دیگر هم باید تأکید می کنم که آنها هم مجاز هستند این پیشنهاد ما را بپذیرند یا رد نمایند. چیزی هم در معرض خطر نیست. زنده باد اینتر.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اظهارات همسر ایکاردی درباره بریده شدن پای مائورو، واکنش ماروتا به تمدید قرارداد شماره 9" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات همسر ایکاردی درباره بریده شدن پای مائورو، واکنش ماروتا به تمدید قرارداد شماره 9"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید